Gå til innhold

1.dag på jobb etter lang lærerferie..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff, det var hardt!!! Og selvfølgelig følte jeg at jeg hadde smerter over alt. Jeg satt vondt, ryggen verka og jeg holdt på å dåne av slitsomhet. Hmm....dette orker jeg ikke lenge hvis det skal være slik. Er jo i 31. uke nå da, så d spørs vel om jeg klarer 100% stort lenge.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forstår følelsen ja... Er selv lærer, men ble sykmeldt de siste tre ukene fram til permisjonen begynner pga kynnere og bekkenløsning. Kjente at det egentlig var godt, er jo ikke det samme å begynne på et nytt skoleår når jeg ikke skal være der. Dessuten var vikar ansatt fra skolestart, så jeg skulle uansett ikke ha noe undervisning. Du får kjenne etter hvor mye du orker og ha lykke til framover! Spennende tider!

Skrevet

Hei. Jeg er også lærer. Startet så vidt i går, var der en tur i dag også. Begynner for fullt på torsdag. Er veldig spent på hvordan d går. Skal jobbe i 7 uker, fram til høstferien. Formen er foreløpig helt topp, men hadde veldig kort lunte før sommerferien. Den har vel ikke blitt noe kortere tenker jeg. Og jeg vet at d er få pusterom fra skolestart til høstferie. Får bare se positivt på det og håpe at det går greit. Får kjenne på kroppen. Lykke til!

Skrevet

Jeg var også på jobb for i dag, var litt slitsomt selv om det var uten elever. Gruer meg litt til de kommer på mandag. Siden jeg ikke var helt i form fikk jeg fritak av rektor fra kurs i morgen, så da kan jeg slappe av en dag til. Satser å holde ut de 7 ukene til permisjon, selv om jeg nok blir veldig sliten. Kolleganene mine er flinke til å avlaste meg. Skal bli kjekt å møte de søte små igjen, heldigvis har jeg en rolig klasse.

Skrevet

Da er jeg i samme båt som alle dere:) Vi begynner i morgen. Jeg er veldig spent på formen, egentlig. Har heldigvis ikke bekkenløsning (så egentlig ingen grunn til å klage!), men ryggsmerter likevel. Akkurat som om det låser seg nederst i korsryggen og i hoftene noen ganger. Spesielt hvis jeg har stått foroverbøyd eller bøyd meg ned mot gulvet mye (plukket opp leker som halvannetåringen min har drasset utover...:) Har lavt blodtrykk også, så det svimler for meg inni mellom... Sist ble jeg sykmeldt fire uker før perm på grunn av søvnmangel og kynnere (og stort arbeidspress...) Fant i hvert fall ut at prosentvis sykmelding ikke passet meg/ læreryrket...

Det er kjedelig å gå hjemme så lenge, så jeg håper formen holder!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...