Anonym bruker Skrevet 14. august 2006 #1 Skrevet 14. august 2006 okey..nå e eg forvirra.... får du ein mensaktigblødning ca 14 dager etter fødsel? eller får du den 14 dager etter at fødselsblødningen er over? eller varer den i 14 dager?? er ganske forvirra...d er nå snart 14 dager etter fødsel...og tenker på hva jeg har i vente;o)
Anonym bruker Skrevet 14. august 2006 #2 Skrevet 14. august 2006 ingen så vett?? dåkkår har jo født?? ko lenge blødde dåkkår då?? og jekk det ner, og blei merr itte någen dager eller ikje??
Mamma til Andreas :) Skrevet 14. august 2006 #3 Skrevet 14. august 2006 Jeg blødde i ca. 4 uker etter fødselen. Jeg blødde kraftig et par dager etter fødselen og så gikk det et par dager med mindre blødning, så begynte jeg å blø kraftig igjen en dag. Det var ca. 6 dager etter fødselen.
Chatzy Skrevet 14. august 2006 #4 Skrevet 14. august 2006 jeg blødde i 6uker.. først masse noen uker så ble det mindre og mindre så siste halvannen uka masse igjen..
Gjest Skrevet 14. august 2006 #5 Skrevet 14. august 2006 Jeg blødde kun i 2 uker, men verket at det økte litt i slutten før det ga seg
Expat Skrevet 14. august 2006 #6 Skrevet 14. august 2006 Opp til 8 uker er vanlig, ofte en forsterkning (mensaktig) noe over en mnd etter foedsel, det er skorpa etter livmor som loesner.
Halloween-mamma Skrevet 14. august 2006 #7 Skrevet 14. august 2006 Jeg blødde i ca. 10 dager.. eller var det 12.. i hvert fall så blødde jeg veldig mye de første 5-6 dagene og mindre etterhvert. Fikk livmorsbetennelse etter fødsel, så mulig det spilte inn. Men jeg fikk ingen ny blødning på slutten av renselsen slik de sa at man gjerne ville få.. Like greit syntes nå jeg Men virker som det er veldig individuelt, dette. Så lenge du ikke har vondt noe sted tror jeg alt er greit. Jeg hadde dødvondt i mageregionen etter fødsel, og trodde det var helt normalt. Men det var det jo ikke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå