Gå til innhold

Hvor skal dere føde?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Har fått plass ved Ullevål....(fødte der sist også, så jeg er veldig fornøyd med å ha fått plass der igjen!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skal føde på sentr.sykeh,buskerud i Drammen i slutten av januar, beg. av feb...( termin 24 jan )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

St. Olavs her og ja :) Jeg må pga forrige fødsel var litt komplisert, men er glad til - det er flotte lokaler og flinke folk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

St. Olav her også.................

Fødte der første gangen også, men nå er det helt ny kvinneklinnik og da er alt nytt og spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haukeland Sykehus, var på føden sist (vannavgan og ble satt på drypp, men var der jeg ville også. Hadde epidural i bakhodet.. nå ble det ikke det da.) Har tenkt på Storken denne gangen, har akkurat lest at man kan få smertestillende der og, med unntak av epiural.. Så tror det blir Storken, lyst å prøve badekar nemlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal føde på Elverum sykehus i midten av Januar hvis alt går som planlagt...terminen hopper jo frem og tilbake...får se etter Ultralyd på torsdag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Født på storken sist, og skal der denne gang og.. Smertelindringen der er vel ikke mye annet en steriltvannsp., akupuntur.. Men badekaret var veldig deilig å ha. Satt der oppi i 5 timer til sammen! Når har du termin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...