Gjest Skrevet 14. august 2006 #1 Skrevet 14. august 2006 som jeg skrevet herinne så har jeg hatt mye "kynnere" ganske så uavbrutt hele helgen. det sammen men kraftig mensverk i rygg og helt nede i magen.. trodde jo at dette skulle ha noen slags virkning, men den gang ei!! har nå nettopp vært til modningsakupunktur og ble sjekket for modning. ikke noe har skjedd siden sist sjekk onsdag.. det er mykt, og prosessen er igang, men ikke mer har skjedd.. jeg blir så lei meg og kuffet for nå ser jeg for meg akkurat samme scenario som sist svangerskap. da begynte modningspsosessen akkurat likt, men stoppet opp og jeg ble indusert nesten helt umoden 14 dager over termin. er jeg altfor utålmodig nå, eller hva synes dere? termin om en uke..
mor til prins Skrevet 14. august 2006 #2 Skrevet 14. august 2006 Jeg har selv 12 uker igjen til termin, men håper allerede nå at jeg ikke går på overtid, så jeg forstår at du er litt skuffa.
Gjest Skrevet 14. august 2006 #3 Skrevet 14. august 2006 huff ja, det eneste jeg kan si er at du ikke bør forvente å føde før termin ihvertfall.. for da blir de siste ukene så usannsynlig lange. håper virkleig du slipper!!
mor til prins Skrevet 14. august 2006 #4 Skrevet 14. august 2006 mamma gikk 3 uker over med meg og måtte settes igang. jordmora mi mener jeg derfor kan vente meg å gå over. men det som er, er at mitt svangerskap hittill har vært helt forskjellig fra mamma sitt. ho var kvalm og dårlig hele veien. jeg har ikke vært kvalm eller dårlig. bare noe uvel innimellom. kan ha noe med at ho fødte jente og jeg skal ha gutt er det noen som sier.
Gjest Skrevet 15. august 2006 #5 Skrevet 15. august 2006 ja, alle svangerskap er jo forskjellige.. slik er det jo.. i min familie er det ikke noen som hverken har gått overtid eller blitt satt igang, så jeg har nok startet en ny trend der.. i morgen skal jeg til jm og hun vil da gi meg en time på fødepol slik at jeg får datum for ks hvis det blir aktuelt med indusering.
mamma til 2 i august Skrevet 15. august 2006 #6 Skrevet 15. august 2006 Hei! Jeg kjenner følelsen av å være utålmodig, hadde mens term. 14 aug. UL 19 og 21. Håper så veeeeeldig nå...! Dagene går så sakte, jeg greier ikke konsetrere meg om noenting, ikke får jeg gjort noe heller, tenker med gru på i værste fall å måtte gå slik helt til september! Tror ikke de setter i gang her før 14 dager over UL term. Lykke til i alle fall
Gjest Skrevet 15. august 2006 #7 Skrevet 15. august 2006 er det ikke rart at vi må gå rundt å tenke så mye??! tenk om vi var som mange menn er, som bare klarer å lukke igjen og ikke tenke på noe!! det måtte vært utrolig deilig om enn bare for en stund!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå