Gå til innhold

Hva slags kjole skal dere ha?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

MIn kjole er ganske romantisk. Den er stroppeløs, sitter stramt på overkroppen, har en skrå skjæring i livet. Silke under og finmasket tyll med blonder over. Ikke stor, men likevel ganske tradisjonell i formen med et lite slep. Det er noe nostalgisk over den som jeg liker godt. Kostet 11500 kr. Hadde overhodet ikke tenkt å bruke så mye penger på kjole, ville helst leie, men så fant jeg KJOLEN som jeg bare måtte ha. Det var meg;-) Og den kjolen kunne ikke leies. Håper på å selge den etterpå, den blir jo bare hengende på loftet likevel...

Skrevet

Jeg skal ha en champagnefarget Maggie Sottero. Den er nokså enkel, stroppeløs og med vidde i skjørtet. Du kan se bilde av den under mitt nick på Våre album. Den kostet 9000,-. Fant den allerede i januar. På fredag skal jeg tilbake til salongen for tilpasning. Håper jeg liker den like godt enda!

Skrevet

Skal ha en enkel kjole fra Forever Yours. Stroppeløs, litt perler øverst på kjolen, ikke slep. Betalte 6000 kr på salg.

Skrevet

Maud!!

Kjempefin kjole du har valgt! Men lurer på en ting, skal du ha den så lang eller skal den leggest opp? Eg har nemlig kjøpt ein kjole som er litt lang, men trudde eg måtte legge den opp... men kanskje den skal vere slik, hva vet jeg??

Skrevet

Kjolen må legges opp. Det er derfor jeg skal tilbake nå og prøve den. Den skal være så lang at den akkurat ikke subber i bakken når man har på seg sko, tror jeg.

Takk for at du sa du likte kjolen, det gjør jeg også :-D

Skrevet

skal ha Maggie Sottero Marion kjolen jeg....skal prøve den for første gang i kveld...gleder meg

Skrevet

Jeg skal ha en ivory-farget kjole fra St. Patric.(Drac). Stroppløs kjole med perler på brystet og litt nedover. Skrått innsvinget i livet og slep.Hører også til blonde-bolero. Skal leie for 3800,-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...