Anonym bruker Skrevet 14. august 2006 #1 Skrevet 14. august 2006 Hei! Vi har prøvd noen måneder på å få nr 2, skal visst ikke være så lett... Men denne mnd trodde jeg at det hadde skjedd noe. Merket det litt på kroppen - la på meg litt, uren hud osv. gjør ikke det til vanlig. Tok en test i dag tidlig -skulle få mens idag, men håpet det ikke ble noe. Testen viste en veldig svak strek - og mensen kom like etter. betyr det at det kan ha vært en SA? Mensen er som vanlig. noen andre som har fått mens og likevel vært gravid? Bare lurer litt....
*Mustang Sally* Skrevet 14. august 2006 #2 Skrevet 14. august 2006 Hei! Vet det er mange som har vanlig mens gjennom hele svangerskapet. Og en strek da er du gravid. Men hvis du er litt usikker så ring legen i morgen Lykke til!:-) xxxx fingrene for at du er gravid og at alt er bare bra:-)
Gjest Skrevet 18. august 2006 #3 Skrevet 18. august 2006 Jeg har fått svak strek og vanlig mensen noen dager etter på. Ikke SA eller noe, bare helt vanlig mens. Strekene ( testet flere ganger ) jeg fikk var veldig tynne og svake, men kunne se de var blå, kan jo hende de bare var grå ( skygge strek ) før de magiske 10 min da. Men får håpe det ikke er slik med deg. Kan du se at den er blå/ rød innenfor tiden ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå