Gå til innhold

prøver på nr. 2....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

 

Vi har prøvd noen måneder på å få nr 2, skal visst ikke være så lett...

Men denne mnd trodde jeg at det hadde skjedd noe. Merket det litt på kroppen - la på meg litt, uren hud osv. gjør ikke det til vanlig. Tok en test i dag tidlig -skulle få mens idag, men håpet det ikke ble noe. Testen viste en veldig svak strek - og mensen kom like etter. betyr det at det kan ha vært en SA? Mensen er som vanlig. noen andre som har fått mens og likevel vært gravid?

 

Bare lurer litt....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

 

Vet det er mange som har vanlig mens gjennom hele svangerskapet. Og en strek da er du gravid.

 

Men hvis du er litt usikker så ring legen i morgen

 

Lykke til!:-)

 

xxxx fingrene for at du er gravid og at alt er bare bra:-)

Skrevet

Jeg har fått svak strek og vanlig mensen noen dager etter på. Ikke SA eller noe, bare helt vanlig mens. Strekene ( testet flere ganger ) jeg fikk var veldig tynne og svake, men kunne se de var blå, kan jo hende de bare var grå ( skygge strek ) før de magiske 10 min da. Men får håpe det ikke er slik med deg. Kan du se at den er blå/ rød innenfor tiden ?

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...