Gå til innhold

Hjelp!!! Er skikkelig deprimert


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Venter min fjerde nå med termin i morgen. Og nå er jeg på sammenbruddets rand. Den første ble tatt i uke 36 pga komplikasjoner, nr 2 kom en uke for termin og nr 3 kom to uker før termin.

Siste ti dagene har rett og slett vært for jævlige. Unnskyld uttrykket. Får ikke sovne på kveldene for har hatt masse maserier, så jeg ligger bare våken å venter på at de skal gå over i skikkelige rier. Når jeg endelig sovner er kl 4-5. Men det verste er å våkne opp om morgenen av seg selv og ikke av at jeg har rier.

Noe som gjør at jeg får en utrolig dårlig start på dagen, son igjen gjør at det går betydelig ut over de andre barna mine. Spesielt de to eldste på 7 og 8år. Han stakkar minstemann på 1,5 år blir sittende med en tiltaks løs mamma, som ikke orker å gå på lekeplassen eller leke med han. Heldigvis har han to eldre søsken som er helt supre, og forstår litt at mamma er veldig lei seg og sliten. Men det skal ikke være slik skal det????

Har jo vært lei på slutten av de andre svangerskapene også, men kan ikke huske å vært så langt nede at det går så sterkt ut over barn og mann.

Noen andre der ute som har det sånn eller er det bare meg. Måtte bare få det ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har det litt slik.sliter med kynnere vonde som lange år,og nedpress.har vært slik i månedsvis.sover lite,er opp å går store deler av natta.blir sliten,lei,redd,og sinna.har vært et "helvete".(sorry styggord)

fikk di andre i turbofart,og er redd det skal skje her hjemme med denne.jeg sliter,og da går det ut over mannen.han er virkelig tolmodig med meg.vet hvor redd jeg er.har 5 uker igjen nå,og kjenner jeg snart ikke har mere å gi.er utslitt etter lite søvn og andre bekymringer.vokser lite,og nå er vekta på tur ned.ungene har virkelig vært enestående her da.di skjønner at jeg sliter til tider,og kommer med kos og klem.får litt gøds da ja.nå er ikke alle dager like,men di er hyppige.kan du ikke prate med jm.høre om di kan hjelpe? du skal jo være utvilt og ikke utslitt til fødselen.er sikker på at di kan hjelpe deg.håper du snart er i mål,og at ting blir bedre.lykke til,hvem du nå er =0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...