Gå til innhold

litt rart spørsmål men..


2 søte

Anbefalte innlegg

hvilken truser er best etter fødselen? går altid med string, og tror ikke det er så godt å bruke etterpå.. kor får jeg kjøpt billige og gode truser? er bokser brukendes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bokserne til H&M er meget behagelige. Selger tre pakninger til 100 kr. Har selv aldri likt truser, og bokserne holder bindene godt på plass.PS! Ikke glem å kjøp med en pakke nattbind, for bindene på sykehuset er svære bleier, og ikke behagelige i det hele tatt.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen erfaring med hva som er godt etter fødsel for jeg er første gangs. Men jeg har vanligvis brukt string, men nå de siste månedene har jeg gått over til bomulls hipsterne til HM (mest fordi jeg har vært avhengig av truseinnlegg og synes de string- og minivariantene ikke er så gode). Disse synes jeg er kjempe gode, og regner med at de sikkert er greie når man skal gå med bind etter fødselen. Men som sagt har jeg ikke peiling...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også førstegangs, men tenker at så lenge undertøyet har plass til bind og så lenge det er behagelig å gå med, må det vel være greit. Det betyr vel gjerne at string ikke er så bra, men truser, boksere, hipsters osv sikkert er helt fint. Tror jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg ha gått med bomulls-hipsters hele svangerskapet, fordi dette minsker sjangsen for å få sopp i underlivet, da det ikke er en ønsket situasjon, ellers bruker jeg og string "hele tiden"....

hipsters anbefaler jeg, blanding mellom boker og truse, de har super passfasong og passes og bra når du må bruke bind. disse får du go kjøpt på H&M.

på sykehuset får du jo engangstruser, noe som er veldig snedig i og med at en blør noe sinnsykt de første dagene...(ikke for og skremme, men..) og som skrevet over, nattbind er et must når en kommer hjem!

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...