Gå til innhold

Gråter en tåre for deg lillevenn


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Som jeg gledet meg til å bli mamma!

Ja bare 17 år men fordeom.

Den store magen min er ikke der lengre, det er ganske tomt.

 

Men lillevenn, din pappa ville ikke at du skulle komme til verden, og mamma orket ikke mer slag mot magen og resten av kroppen.

Tirsdag 3 august 2006 kjente jeg ikke et lite spark fra deg som jeg ellers gjorde..

Bekymret som jeg ble, dro jeg til legevakta 2 dager etterpå, og da var du borte.

Endelig skulle jeg få føle en fødsel! Da den var over, var det slutt.

Ingen jeg kunne ta med meg hjem..

 

Tenk at jeg ventet 7 mnd på deg og du kunne ikke komme til verden og være sammen med meg. Det gjør vondt.. savner deg..

 

 

Nå vil pappa ha meg tilbake, fordi du er borte. Han tror det bare hjelper å si unnskyld. Men det finnes ingen unnskyldning for det han har gjort mot meg og deg.

 

Men jeg har ikke dårlig samvittighet.. hvorfor skulle jeg ha det? fordi jeg ikke hadde guts til å slå tilbake?

Nei, for jeg vet at hvis du hadde kommet til verden , hadde han vært like ille mot deg! og det hadde jeg ikke klart!

 

Elsker deg lillejenta mi.. <3

 

 

Nadine døde 11 august.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Aldri aldri gå tilbake til en som er så grusom mot deg...... Fy, så innmari trist!!! Håper det en dag går opp for han hva han har gjort!! Gir deg en klem i sorgen, og tenk på at jenta di har det godt der hun er nå, bedre en noen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil bare sende en STOR trøsteklemm fra meg....Jeg er også mor til 2 englebarn og hadde ma for 1 uke siden. Jeg føler med deg.

 

Lykke til!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Nei dette var fryktelig trist! :'(

Begynte å gråte nå, har så lett å gråte for tiden men dette tok kaka.

Nei gå aldri aldri aldri tilbake til en som var så slem mot deg!

 

Sender deg en stor klem . <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vil bare gi deg en god klem,tårene begynte å trille når jeg leste hva du og din lille baby måtte gjennom gå..

håper du finner en gutt som er snill mot deg,en som virkelig fortjener deg..

håper det gåt bedre med deg,å at du har fått det bra..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

bare lurer jeg,har du anmeldt han for volden?? det er strengt forbudt og straffbart.

han fortjener en hard straff...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sender deg en stor klem.. Wow, jeg vet faktisk ikke hva jeg skal si.. Og hvis jeg hadde funnet det ut hadde det betydd så lite, veslejenta di er borte..

 

Tenner et lys for lille Nadine, og måtte hun være på et bedre sted nå..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...
  • 2 uker senere...

Annonse

Har ingen "gravide hormoner" å skylde på, men sitter på jobben og gråter over innlegget ditt. Jeg unner deg alt godt fremover. Du må bare love oss alle her inne at du ALDRI tar tilbake den idioten!!!! Masse gode ønsker for fremtiden lille venn. Håper du har et godt støtteapparat rundt deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UFF så fryktelig..... ikke gjør deg selv så vondt og gå tilbake til ham.... tårene triller her... ser dette nå er et gammelt innlegg som har blitt dyttet opp,men sånt forblir like trist uansett....sender deg en stor god klem, og min dypeste medfølelse.... hvil i fred nadine..:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Å herregud...nå ble jeg helt satt ut her...skulle aldri ha lest innlegget ditt for nå begynner tårene å trille!!!

 

Såååå jævlig!!! Håper ex`en din brenner i helvete...sooory men herregud stakkars din uskyldige datter.

 

 

 

 

 

"GRÅTER"

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, ville bare sende deg en klem selv om d er en stund siden, jeg vet på en måte hvordan du hadde d, d er ingen rettferdighet i d der, min gikk også tapt pga barnefaren :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hei, jeg vet at det er en stund siden dette innlegget ble postet, men jeg sender deg en klem for det! Jeg håper du ikke gikk tilbake til barnefaren, han fortjener deg ikke! Jeg gråter nå, jeg aner virkelig ikke hva jeg skal si.. Tenner ett lys for deg og lille Nadine som aldri fikk se dagens lys<3

 

Mange klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...
  • 4 måneder senere...
  • 1 år senere...

hva skjedde med at duden 3 august ikke kjente noe , dro på legevakta to dager etterpå (altså 5 august), fikk beskjed om at barnet ditt er borte.

Og dødsdatoen er 11 august?

 

??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tårene triller!!

 

synes så ubeskrivelig synd på deg og babyen din!!!

 

sender deg en klem og ønsker deg alt godt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...