Gå til innhold

Sulten....


milva76

Anbefalte innlegg

Jeg er så ekstremt sulten hele tiden. Kan dytte i meg mat. Gudskjelov er det bare sunne ting jeg har lyst på, særlig makrell i tomat. Noen andre som har det på denne måten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, hehe er sulten hele tiden, men har ikke så veldig lyst på mat jeg da.. Når jeg spiser blir det helst sunn mat , har ikke lyst på søtsaker. heldigvis...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat ferdig med å spise taco. Klarte ikke å stappe i meg flere skjell. Nå kniper det i magen igjen, fortsatt sulten!!!!!!!!!!!!! Er det mulig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også det sånn denne gangen, lysten på mat - ikke gotterier....

Burde være glad for det, men det er litt flaut ved lunsjen på jobb... førstemann til bords, og sistemann ferdig..hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg òg! Småspiser hele dagen. Bare lyst på sunne ting og helt dilla på appelsiner. Blir småkvalm med en gang jeg ikke får mat. Fortsetter det sånn kan jeg bare endre nick til "lille trille" før svangerskapet er slutt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes det er rart hvor all maten blir av, hvis jeg kan si det sånn. Sulten hver 3.time. Og spiser jeg ikke da blir jeg svimmel og kvalm... Men jeg har heldigvis ikke spesielle matlyster. Og sjokoladegale meg har ikke særlig lyst på det en gang... Hehe! Rart!

Nei, jeg prøver meg heller på sviskeyoghurt med linfrø... Klokka er over midnatt og jeg er sulten. Best å spise, ellers våkner jeg grytidlig av sult og kvalme... Herregud. Med hard mage og det hele... Nei, hvor blir all maten av....

:-) God natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jag blir akut sulten ibland, men inte hela tiden. Det ær værst på førmiddagen och kvællen.

Jag tycker att det hjælper att røra på sig, om jag går ut med hundarna en tur så brukar den værsta sulten (og kvalmen) ge sig (fast egengligen borde det ju vara tvæt om....) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...