Gå til innhold

stolt av meg selv:-)


Gjest

Anbefalte innlegg

I dag gikk jeg en lang tur rundt et vann på 2timer! bakker opp og bakker ned!

kjente det var litt tungt og var sååå glad når jeg så bilen på parkeringsplassen! MEN det er så herlig etterpå,skal ikke klage formen er flott til og være 31uker på vei, nyte det mens jeg kan....formen blir nok kansje verre helt mot slutten.:-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det er deilig å gå turer:) Vi går laang tur hver eneste dag, liker å gå...og det er sunt for svangerskapet...holde seg litt i form. Men det er klart det blir verre jo tyngre man blir:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Misunner deg vilt. Bekkenet mitt tillater ikke sånt. Kan gå småturer i nabolaget, men ikke legge ut på timeslange turer. Da har jeg et problem ikke bare samme dag, men også i påfølgende dager :(

 

Nyt det mens du kan. Blir tyngre mot slutten, men ikke sikkert at du får bekkenløsning, og da kan du jo bare forsette å gå tur så langt du orker :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå, jeg misunner deg skikkelig!!!! Jeg har ikke kunnet gått tur siden jeg var rundt uke 25... Da sa bekkenet stopp, og bare blitt verre og verre. Sliter med å gå opp til bilen, og å hente posten. Og det er 2min liksom... Off!! Føler meg skikkelig lat og doven!! Men etter fødsel blir det forhåpentligvis full trening på spenst igjen!!:)

Kos deg med turgåing! Du er heldig som er i så bra form! Flink du!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp, jeg har vært veldig heldig ingen plager så langt i svangerskapet...untatt halsbrann i perioder da.

MEN jeg går ikke 2timers tur hver dag, kjekt og gå på småturer og, helst om kvelden da når det er kjølig!

i dag er det skikkelig klamt ute,gleder meg til høsten og trilleturer:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...