Gå til innhold

Hvordan kjenner man at babyen snur seg?


24timersmamma

Anbefalte innlegg

Hei! Min lille pode ligger litt på tvers, og i dag morges satt han i seteleie (kjente et fint lite hode...rett i ribbeina! :) Jeg ønsker selvfølgelig at han nå tenker på å stå på hodet snart, i og med at jeg er i uke 37 + 0 i dag. Men hvordan kjenner jeg at han snur seg, blir det ekstra med bevegelser, tar det lang tid, eller kan det skje uten at jeg merker det. Noen som vet, eller har erfaring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann!

 

Min lille snudde seg en gang mellom uke 32 og 34 og jeg merket ingenting til det. Kanskje nå som du er såpass langt på vei, at du vil kjenne at han snur seg da - jeg vet rett og slett ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillegutt lå med hodet ned fra uke 20, til uke 30.. da jeg kom på UL i uke 30 hadde han snudd seg med rumpa ned, og det merket jeg tre kvelder før.. magen hoppet og spratt i over tre timer, og jeg har aldri før kjent så mye liv og aktivitet.. merkelig følelse, og jeg var sikker på at han hadde snudd seg.. siden har det vært rolig, så lillegutt har iallefall ikke snudd seg tilbake enda.. håper han vender nesa sydover snart :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...