Bilba og gutta :) Skrevet 14. august 2006 #1 Skrevet 14. august 2006 Sjekker de modning 1 uke før termin? Gjør de det i så fall hvis du ber om det? Noen med erfaringer? Er nysgjerrig på om jeg er moden eller ikke... og hvis jeg er det kunne jeg godt tenke meg å bli strippa. Men det er vel litt tidlig tror jeg - tror ikke de gjør det før du er på overtid med mindre du har skikkelige plager, noe ikke jeg har...
Rut Bram Skrevet 14. august 2006 #2 Skrevet 14. august 2006 vet ikke hva som er vanlig - bare at sist gang jeg var gravid ble jeg aldri sjekket for modning, hverken av lege eller jordmor. Jeg gikk 10 dager over tiden... men kanskje de gjør det hvis du spør?
mor88venternr3 Skrevet 14. august 2006 #3 Skrevet 14. august 2006 Kan du ikke spørre jordmor om hun/han kan sjekke da.. Det blei ikke gjort på meg sist gang, men det kan vel ikke skade å spørre da )
Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 14. august 2006 #4 Skrevet 14. august 2006 Min lege sjekker modning på siste kontroll i uke 39...det gjorde hun sist og det skal jeg til fredag. Vet ikke om det er standard praksis alle veier, men skulle nesten tro det. Du kan sikkert i alle fall spørre om hun kan gjøre det! Stripping vet jeg svært lite om desverre! Lykke til!
Bilba og gutta :) Skrevet 14. august 2006 Forfatter #5 Skrevet 14. august 2006 Ja, jeg har tenkt å spørre... ville bare høre hvor vanlig det var først, og om noen hadde opplevd det uten å spørre. Har kraftige kynnere hele tiden, så jeg innbiller meg liksom at det snart er klart... så blir nok skuffa hvis det er null modning.
Bilba og gutta :) Skrevet 14. august 2006 Forfatter #6 Skrevet 14. august 2006 Jeg spurte henne jeg, men hun ville ikke. Så ingen vits i det... dumme dama. Men hodet var i hvertfall helt festa og i papirene mine står det nå at jeg er fødeklar! Hun kjente også på babyen og sa at hun ikke trodde han var spesielt stor... kan de virkelig kjenne sånn?? Hun ville bli veldig overraska dersom han var 4 kg eller mer i hvertfall...betryggende å høre, da jeg har bekymra meg litt for at han skal være stor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå