Gå til innhold

Hva med et DIB treff i Oslo (Nord)?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en gutt på 2 måneder, og har veldig lyst til å treffe andre med små barn. Noen andre i Oslo nord (Bjerke) som fikk i mai, juni, juli som kunne tenke seg å treffes? Jeg er 31 år, og dette er første.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde vært moro,men flytter til Nittedal i midten av sept. Bor i Groruddalen.... Går jo ann å bli med på ett treff??!!

Christiane blir 3mnd til fredag.

Skrevet

Jeg bor på Høybråten, fikk min første i juni og er 33. Hadde vært gøy å treffes.

Skrevet

Ja det høres hyggelig ut. Har en gutt på 6 uker. .jeg er også 31 år, og dette er første. Bor på Ammerud

Skrevet

Bor i bydel Grorud. Blir gjerne med på treff. Har ei jente på 7 uker.

Skrevet

Et treff hørtes artig ut! Jeg har ei tulle på 2,5 mnd men bor i sentrum...men det går jo t-baner! =) Er 25 år, og førstegangsmamma.

Skrevet

Ser ut som det er flere som er interesert. Noen som har forslag til en cafe? Hva med Stovner senter? Er det ikke en koslig kafe øverst, innerst der som er ganske stor. Må jo være plass til endel barnevogner. Stovner senter er jo lett å komme til med både bil og bane. Foreslår tirsdag om 1 uke (22.08).

Skrevet

Stovner senter hadde passet supert for meg (og det er god plass til barnevogner på det spisestedet ja). Men akkurat den tirsdagen skal jeg på barseltreff på helsestasjonen første gang... Hva med onsdag i stedet?

Skrevet

Onsdag er bra for meg. Hva med dere andre? kl13?

Skrevet

Onsdag 23.8 kl 13 på Terrassen Paparazzi på Stovner senteret da (hvis det var den du mente? som ligger like ved dyrebutikken og H&M?)

Og hvis det passer for dere andre. :)

Skrevet

Flott! Håper flere også blir med. Skal vi legge det inn på oversiken? Noen som vet hvordan man gjør det?

Skrevet

Da kan jeg også! Blir koselig =)

Skrevet

Da har jeg lagt inn treffet vårt på DIB-treff.. :)

Skrevet

Kan dessverre ikke være på onsdag likevel. Skal i begravelse. Blir gjerne med neste gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...