Gå til innhold

flere med åreknuter " der nede"?


gladjinta

Anbefalte innlegg

Trodde ikke det var mulig, men det er uten tvil det jeg har fått. Er nå i uke 32, og har hatt det noen uker. Det har ikke vært plagsomt, men utrolig lite pent!!! Men forrige uke fikk jeg noen plager. Svie og kløe til å bli gal av. Hovent er det også. Har prøvd canestenkrem i tilfelle sopp, men har ikke utflod som ligner på det. Var hos jordmor i dag, og hun kunne ikke hjelpe så mye. Slo opp i en bok hvor hun leste at åreknuter i underlivet kan være plagsomt og klø.dessuten er jo hemmorider det samme som åreknuter, og de kan man jo lese at kan klø og være vonde.... I forhold til en fødsel bør man dessuten unngå å klippe... ellers er det vist ikke farlig. Noen som har erfaring? Fortsetter denne kløen/svien så blir jeg gal! Andre som har hatt lignende plager av åreknuter?( Får vurdere å gå til legen for en sjekk dersom det ikke gir seg.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kom til meg også på omtrent samme tid i svangerskapet som deg. Det hjalp litt med støttetstrømper. Ikke pent nei, og blei ganske så deppa. Spurte meg for her inne og fikk som svar at det kan hende de forsvinner etter svangerskapet. Trøsten til deg er at det gjorde vondt bare de første ukene i mitt tilfelle. Kjenner ikke mye til det nå knapt tre uker før termin, selv om det ikke har blitt mye vakrerer akkurat.

Men vil nok gå til legen hvis de ikke forsvinner etter svangerskapet, for sexy er det definitivt ikke!

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har også det... heilt ekstremt mye også,hele den ene kjønnsleppa er klump i klump i klump,dette er 3 svangerskap,kom såvidt litt med første.. går ikke vekk på meg.. har operert årer på bena før,men det virker ikke som det går an å operere der nede,ingen av de jeg har spurt vet... har dere hørt om det går an??føler meg stygg og vodt gjør det åg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg var hos gynekologen min i dag. og han bekreftet at jeg hadde fått åreknute nedentil. er bare litt og det er ikke plagsomt. legen sa det ville forsvinne etter fødselen og at det var veldig vanlig. jeg starter på uke 29 i dag så jeg har akkurat gått over til 3. trimester. er vel vanlig at det kommer rundt denne tiden da tenker jeg. nå begynner vel livmora å presse en god del ned på årene våre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...