Gå til innhold

begynner å bli sliten..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

til morran idag var jeg helt sikker på at nå skulle lillegutt komme.r 7 dager fra termin og nesten ikke sovet inatt..hatt en rar følelse..

Våknet klokka 4 at jeg hadde vondt i ryggen og magen..Endelig var riene igang..lå og tok tiden på dem og det var 15min mellom hver..Lå og tok tiden i en time og bestemte meg for å stå opp..gikk litt rundt i huset og da slutta dem..

Gikk og la meg igjen klokka 7 og sov i to timer..våkna igjen og da var det igang,men nå kommer det bare innimellom..Nå blie jeg snart gal..Vet at det ikke var kynnere..merka det kan du si..

Nå sitter jeg jo her og lurer på hva som skjer..

Er det noen som har hatt det sånn?og evt hva skjedde med dere?var fødselen igang eller bare lurte de små dere?=)

Må også legge til at jeg gikk meg en lang tur og hadde sex igår..Alt for å få ut lillegutt nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

har hatt det stort sett likt i helga ja.. idag er det dønn stille.. skal til modningsakupunktur om noen timer, så håper få en sjekk på om noe har skjedd.. hvis ikke blir jeg lei alltså, skal da ikke ha det slik uten at ting har modnet seg eller beg åpne seg håper jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har hatt det slik i 3 uker... Har skrevet innlegg om det her tidligere også,føden har tatt meg inn til ctg men ingenting mer,har passert termin for en halv uke siden.De på viste på ctgen at jeg hadde rier ganske regelmessig og sterke men de vil ikke gjøre noe for og sett meg mer i gang.jeg er døds sliten og har nesten gitt opp men det skjer vel sikkert noe snart. sorry ikke meningen å ta motet fra deg men du har jo ikke lenge igjen til du føder uansett.måtte bare få ut litt gørr. vet godt hvordan du har det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...