Gå til innhold

*tenker på amanda_med_spirene*

Anbefalte innlegg

Skrevet

som gifter seg kl 12 :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, de får sikkert enn kjempe dag (-:

Sikkert godt å få fokuset vekk fra sykdom og over på noe så ålreit som å gifte seg (-:

Skrevet

Hva er det egentlig som feiler nå mannen hennes siden de skal vies på sykehuset?

Skrevet

Tusen takk for tankene :) :)

Nå har vi vært gift i 3 timer ca, og nyter avbrekket fra medisiner og undersøkelser i fulle drag.

Så langt har dagen vært PERFEKT!!!!

Og vi måtte innom BIM for og gi et kort referat av begivenheten så langt mens vi leste gratulasjonsmailene vi har fått :)

Snart er det middag og kaker som står for tur før jeg og Lars skal trekke oss tilbake for og være mann og kone :) :)

Intensity fikk et matvrak 29/4:

Lars, min mann har kreft med alvorlige komplikasjoner.

Skrevet

Gratulerer til Amanda med spirene! Så fint at dere orker noe ekstra i en så krevende tid. Kjempeflott at dere klarer å fokusere på parforholdet og kjærligheten. Skal se at dette gir ham det lille ekstra løftet han trenger for å kjempe videre.

Skrevet

Gratulerer så mye amanda_med_spirene.

Håper det går bra med mannen din, er en forferdelig sykdom det der. Har selv opplevd den på noen som står meg veldig nær, så vet hvor tungt det kan være, men at det er viktig å fokusere på det positive i livet. Så det er kjempebra at dere valgte å gikfte dere midt oppi alt. Inget stort kirkebryllup, men sikkert veldig romantisk og enda mer minneverdig.

Skrevet

Hei Amanda, og gratulerer med bryllupet!

Kanskje du vet om den, men jeg vil bare anbefale radiodokumentaren "fra tre til fire til tre", som er om forloveren min og mannen hennes som ventet nr. to da han fikk konstatert full spredning. Det er en veldig sterk og rørende dokumentar, med mange tanker og ting som dere sikkert kan kjenne dere igjen i.

http://www.nrk.no/programmer/radio/radiodokumentaren/4399189.html

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...