ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 14. august 2006 #1 Skrevet 14. august 2006 Hei!! Jeg vil bare takke deg for det supre rådet om å blande Losec med fruktpurè! Dette har virkelig vært redningen! Fra å bruke 30 min på å få det i henne, tar det nå 3 min! Og hun beholder det lettere også! Tuuuusen takk- har rett og slett fått en enklere hverdag pga det godet rådet du ga! :-) Dattera vår er nå 3 1/2 mnd. Har ikke så vondt i magen lenger, men gulper vel nesten som før... Klem
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 19. august 2006 Forfatter #5 Skrevet 19. august 2006 Nå her jeg sett deg her ;o)
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 20. august 2006 Forfatter #6 Skrevet 20. august 2006 Jeg gir ikke opp så lett!! *dytt dytt*
Mikkemamma<3 Skrevet 20. august 2006 #7 Skrevet 20. august 2006 Hei! Så bra:-))) Slet skikkelig vi også før vi fant ut trikset. Kjempebra at det hjalp deg! Klem og lykke til videre:-)))
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 20. august 2006 Forfatter #8 Skrevet 20. august 2006 Der var du, ja :-) Gjelder å ikke gi opp.. hehe... Takk igjen! Ha en flotters dag!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå