Gå til innhold

dårlig med søvn...


Lykkelige-tulla

Anbefalte innlegg

Nettene er lange nå synes jeg, snur og vrir meg mange ganger i løpet av natta. Først er det varmt, så kjenner man at man har ligget for lenge på en side og får murringer i magen og ellers i kroppen, så er babyen propell og har en skikkelig treningsøkt der inne. Er jo på sett og vis koselig, men hadde vært godt å sove noen netter igjennom før babyen kommer ut da.. Men det kan jeg kanskje ikke forvente...

Flere med samme problem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg sover heller ikke godt om natten. Plages spesielt med at jeg får vondt i ene siden av ryggen. Og varmen... den er fæl... svetter som en gris! I tillegg har jeg merkelige og ofte fæle drømmer som gjør meg urolig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig nattesøvn her også. Finner ikke noen som helst behagelig stilling å ligge i og vrisr meg frem og tilbake hele natten + må gå på do utallige ganger. Drømmer også veldig urolig uten at jeg helt husker hva jeg drømmer. Generelt bare masse uro i kroppen om natten for tiden. Så det hjelper å få sovet litt i løpet av dagen hvis jeg kan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg igjen ja.. Kribling i beina, do-turer, umulig å finne en god stilling - får ikke sove skikkelig før på morgenkvisten men hvis noe vekker meg da får jeg ikke sove igjen.. På ettermiddagen pleier jeg å sove godt men det er nok fordi jeg er så trøtt og sliten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her.

Beina er for varme og det kribler i dem, flyr på do flere ganger i løpet av natten, og da våkner også lillegull i magen, turner rundt lenge før det blir rolig igjen.

Må snu meg med jevne mellomrom, for det begynner å værke i den hoften jeg ligger på osv.

Men varmen har heldigvis gitt seg litt da, så luften er i hvertfall bra:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg ikke til nettene lenger nei!!! Har kun 3 uker til termin, men ser for meg en del søvnløse netter. Har heldigvis kun ett dobesøk pr natt, men klarer ikke å finne en god liggestilling.... og varmen - uff hva kan man si... Selv om jeg bor på Vestlandet, så er det fremdeles varmt!!!!

Hadde ikke gjort noe med noen netter med god søvn før pjokken kommer, men dette er vel en måte å forberede kroppen også. Så vi får vel holde ut=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...