Gå til innhold

blødning??


mamma til fire små

Anbefalte innlegg

hei jenter!

 

vet at man skal ringe føden hvis man har blødning, men jeg er nå litt usikker på om det jeg har kan kalles en blødning. er rimelig sikker på at slimproppen min gikk idag morges, har kommet ganske mye slim, og det er jo helt greit. men saken er at det også kommer litt blod samtidig. ikke på langt nær så mye som når jeg pleide å få mensen, bare litt spor liksom + litt til. snakker om bare noen dråper her..

 

er dette bare helt naturlig del av slimproppen, eller burde jeg ringe føden?? kan jo forsåvidt vente noen timer og se om det kommer mer.. har hørt at denne slimproppen ikke indikerer til noe fødsel, så jeg må innrømme at jeg har bare hoppet over de fleste innlegg om slimproppen da jeg ble så lei av lese alle disse detaljene..

 

er foresten 5 dager over termin idag.

 

takker for svar hvis noen vet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er førstegangs så jeg har ikke erfaring å skilte med her. Men den blødningen du beskriver høres ut som tegningsblødning - slik jordmor beskrev den for meg.

 

Fem dager over termin, da får vi jo håpe ting er i gang da :)

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette lurer jeg på også, min gikk fredag kveld med litt blod i. Er det normalt at det kommer rester av slimproppen nå tre dager etter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alt det her er helt normalt,kan fortsatt gå dager før fødselen er i gang...men nå som du allerede er 5 dager over så krysser vi alt av fingre for deg! Klem fra snart 4 barnsmor på 30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist gang jeg fødte kom deler av slimproppen og litt blod hele 8 dager før jeg faktisk fødte... Jeg ringte ikke føden før jeg fikk regelmessige rier - 8 dager senere (og 10 dager over termin). Så detkan ennå gå en stund før det skjer noe. Så lenge du ikke blør veldig mye, ikke har rier og fostervannet ikke er gått, kan du sikkert ta det med ro en stund til. Men ring føden hvis du er bekymret! Og det er ihvertfall tegn på at det kommer til å skje noe snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blei til at jeg ringte føden tidligere idag. var helt normalt ja. kunne bare håpe på at jeg fikk rier snart, men kunne ta noen dager også ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...