Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 13. august 2006 #1 Skrevet 13. august 2006 Heisann! Tittet på siden din, kjempefin assa!! Hvor bor du? Så du hadde skrevet at du hadde vært i Sandvika osv skjønner du!!! Gleder deg vel til lille Emilia kommer Kjempefint navn!!
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 13. august 2006 Forfatter #2 Skrevet 13. august 2006 ehhhh leste et innlegg du skrev på skravlesiden nå.... Emilia er altså født?? Ikke termin 27/9?? He he
små Skrevet 13. august 2006 #3 Skrevet 13. august 2006 Det er to mami19 tror jeg...hmm, har iallefall blitt forvirret av det før:P mami19fårjente: du har kjempefin mage, den må du være stolt av:D *savner magen min* Kjempefin hjemmeside også
Mamsen86 Skrevet 13. august 2006 #4 Skrevet 13. august 2006 Nååhmen, er dere så søte?! Blir helt rørt jeg, tusen takk!! Er veldig stolt av magen min, men gleder meg til å få ut vesla! Hehe, har ventet lenge nå! Må nok være TO mami19'er.. For jeg har iallefall ikke født enda, ikke så vidt jeg har fått med meg iallefall.. Regner med at det ikke er en sånn ting som bare farer forbi i farten, tihi! Neida, fra spøk til alvor.. Er litt overtrøtt.. Men iallefall, har ikke termin før om 6 uker! Men tusen takk for sånne koselige innlegg, har jo blitt en småspion her på DIB.. Jukser litt! Er sååå utålmodig på å få ut vesla!! *Klemmer*
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 14. august 2006 Forfatter #5 Skrevet 14. august 2006 He he okey to Mami`er ja, da skjønner jeg!!!!! Hvor bor du hen da Mami19fårjente27/o9!??? Lykke til videre m babyen i magen!!!!
Mamsen86 Skrevet 14. august 2006 #7 Skrevet 14. august 2006 Mulan VS Ja, jeg bor i Oslo! Du da?! Tusen takk, det nærmer seg nå.. Er i uke 35! Er veldig spent, samtidig som jeg gruer meg litt også! Syntes det er litt skremmende, jeg.. :S Jeg går utifra at du ikke er en sånn småspion som meg, tihi! Du har vel en liten baby? Gutt, jente? *Nysgjerrigper*
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 14. august 2006 Forfatter #8 Skrevet 14. august 2006 Jeg bor i Bærum! Hvor i Oslo bor du hen da? Skjønner godt at du er spent og sikkert gruer deg litt, men det går så bra så! Er max en dag som er kjip, så har du gullet i armene vettu!! Jeg har en jente på 9 mnd, sykt hvor fort tiden går... synes det bare er et par mnd siden hun ble født... Så nyt den første tiden, den er jammen spesiell!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå