Anonym bruker Skrevet 13. august 2006 #1 Skrevet 13. august 2006 hei hei har selv vært muslim i 5 år men har ikke så mange å snakke med akkurat om det.
Happiness♡*en jente&en gutt* Skrevet 13. august 2006 #2 Skrevet 13. august 2006 Jeg har konvertert. Vet ikke om jeg kjenner deg pga du signerer med anonym, men du kan legge meg til på msn om du vil? [email protected]
Anonym bruker Skrevet 13. august 2006 #3 Skrevet 13. august 2006 hei har ikke lasta ned msn enda jeg.... det høres sikkert dumt ut men jeg har ikke snakka med så mange om det....det er ikke enkelt å diskutere religion med vennegjengen.... er en liten skapmuslim som ikke er helt klar til å komme ut enda. har du vært muslim lenge?
Happiness♡*en jente&en gutt* Skrevet 13. august 2006 #4 Skrevet 13. august 2006 men du kan jo sende meg en mail? så kan vi snakke litt mer privat!
Habiba Skrevet 22. august 2006 #5 Skrevet 22. august 2006 Hei hvis du trenger gjelp eller råd så er det bare til å ta kontakt!på [email protected] jeg har gått gjennom masse med familie og venner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå