Gå til innhold

Er det noen 19. August bruder her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere kontroll?

Jeg begynner å bli stresset fordi jeg ikke er stresset, men det er vel et godt tegn! Noen som har noen formening om været på østlandet til Lørdag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe kontroll, hva er det ! Neida, ting begynner å komme på plass her også. Etterhvert så har jeg faktisk begynt å lure på hvorfor så mange styrer, dette har jo ikke vært pesete i det hele tatt. Har lurt på om jeg har glemt noe siden jeg føler at dette har tatt opp minimalt med tid.

Leste i aftenposten at været skal faktisk bli bra på lørdag og varselet sa 21 grader sol og en liten sky. Er ok med ikke altfor sterk varme heller!

Lykke til, bare 4,5 dag igjen nå!!

Skrevet

Lykke til til deg også! Jeg har også tenkt på disse som sier at det er SÅ mye pes. Jeg har heller ikke følt det sånn, men jeg har vært i barselpermisjon da, så jeg har jo ikke hatt jobben å tenke på i tillegg! Vi stoler på Aftenposten, hørtes ut som perfekt bryllupsvær!

Ha en flott dag!

Skrevet

Vi har ikke kontroll i det hele tatt. Tar det som det kommer vi. Har ikke stresset noe vi, er ikke helt min stil, men kjenner at det begynner å krible nå. Håper været blir bra!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...