Gå til innhold

9. april???


inspiring

Anbefalte innlegg

Er det noen som har termin ca 9. april? Jeg har det, og det er første gangen jeg er gravid. Jeg skal på sjekk på Rikshospitalet neste tirsdag. Spennende. Jeg er ganske trøtt og har ømme og tunge bryster.... Jeg er avhengig av å gå med BH! Hva med deg?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har termin en gang mellom 6. og 8. april. Er gravid for annen gang. Er stuptrøtt med hodepine og ømme bryster, men ingen hodepine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei, jepp ca 9april. trøtt og tunge bryster her og. og mye gass/mageknip/kvalm- men ingen oppkast.

 

skal på sjekk 28.8 først

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heia..

Har foreløbi termin 6.april,men regner med at den blir forskjøvet med par tre dager.

jeg er veldig trøtt, og begynt å bli kvalm også... Det er min tredje.. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har termin ca 9 april...skal til legen på torsdag så får se hva han sier da:) er litt trøtt,er heldivis ikke kvalm,litt ømme bryster og "stikkninger" i magen...haugesund her:) hvor er dere fra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei! har termin 26 april jeg ifølge terminkalkulatoren.. skal på tidlig ul 4 september, så får nok vite mer da!!:) har litt stikkinger i magen, men ikke noen kvalme, ennå.. frogner her!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har termin mellom 10 og 12 april.,

Jeg vil også på Riksen, men har ikke søkt enda, legen min er på ferie.

Hva skal du på Riksen, skal du på omvisning??? Fikk plass der i januar, men mistet.. håper jeg får plass nå også. men det fødes vel mange barn om våren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

 

Jeg har termin 9.april, og skal på min første undersøkelse fredag 1.september da er jeg nøyaktig 9+0 uker på vei i følge BIM`s kalkulator. Jeg har skikkelig ømme bryster (auuuu...!), mye mer trett enn vanlig, men ellers er formen på topp!! (Bank i bordet!! hihi...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin ca 8.april. Litt usikkert pga sa 28.juni og ingen mens etterpå. Men var på ul på fredag, og da kunne jeg se hjertet banke, og i følge gynekologen så alt normalt ut! Så da er det bare å håpe at det går bra denne gangen:)

Har ømme pupper, masse mensmerter og er trøtt. Men i bunn og grunn i fin form!

Skal ikke til lege før i midten av september, om jeg klarer å vente så lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei:)

Jeg har termin 9 april:) værtfall i følge mens. Har en sønn fra før på 13 år, så dette lir som førstegangsfødende gjen. håper alt går bar denne gang, hadde en ma i mars. er litt mer kvalm gangen her,så tar egentli det som et godt tegn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin ca. 9. april...er litt forskjellig hav som kommer opp på kalkulatoerene på de forskjellige sidene. På http://www.babyverden.no har jeg termin 9. april, men her på BIM har jeg 10. april. Svigermor sa 8. april, så derfor satser jeg på 9. april som er midt i mellom... Men var på en annen side der hvor jeg faktisk fikk opp 4. april..Litt irriterende. Har ikke vært hos legen enda, har ikke fått time før 8. september..

Første dag i sist mens var 1. juli. Noen som har noen formening om hvor langt jeg er på vei, og hvilken kalkulator jeg burde stole mest på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 april på meg også iflg BIM (men jeg tror egentlig 11 april er riktig). Førstegang og ganske blank.

 

Har dere sagt det til noen enda? Jeg er skikkelig dårlig til å holde på det, samboeren min er helt oppgitt;-) Han får ikke lov å si noe til"sine" enda, men mamma og de nærmeste venninnene mine vet det... Lurer på om jeg skal si noe til lillebror idag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...