Gå til innhold

yes!


blomsterbie

Anbefalte innlegg

Nå har jeg fått to positive og to negative tester.... de positive var veeeldig lysrosa, men streken var der! Hadde en SA i juni, så nå satser vi alt på at dette skal gå bra! Flere som er i samme båt her, håper jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

så spennende:-)

 

Har termin ca 1. mai om jeg er gravid. Har ikke turt å teste, er jo enda mellom 4-6 dager til IKM.

 

Nå testet du?

 

Er så spent selv denne pp'en:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også termin 1. mai. Testet nå på søndag. Var litt redd for at det var litt tidlig, sikkert derfor den var så vidt synlig. Måtte ta det på morgenen... Tenkte jeg skulle ta en ny test om en uke, bare for å få det bekreftet. Føler selv det på kroppen, og var så spent at jeg klarte ikke å la være ta testen.

 

Lykke til, en spennende tid dette her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

inne på bligravid sidene finnes det en oversikt.

 

Jeg tenkte å vente lengst mulig med å teste. hadde el ca 5./6.august, hadde du det også?

 

Kanskje jeg alt kan teste positivt nå? er lett kvalm om jeg blir sulten, (og er sulten veldig raskt etter sist måltid) er trött, har mensmurringer og litt vondt i hode...

Jeg er skikkelig spent! du må jo ha fått positiv grav.test ca en uke etter el du?

 

nå klarer jeg nesten ikke vente med å teste:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei. jeg har det også sån. er ganske sikker på at jeg er gravid og har da terminen 1 mai.

jeg er veldig trøtt. og har vont i hodet.mye mensensmerter. blir fort sulten og får jeg ikke mat med en gang, blir jeg veldig dorlig.svimler en del og blir dorlig av og til når jeg står oppe og må sette meg. er er mye småkvalm. og skifter mellom og fryse og svette hele tiden. går også oftere på do en vanelig og hadde for en liten stund tilbake en bitte bitte liten blødning. om jeg ikke er gravid, så vet ikke jeg. jeg føler det på hele meg.

har ikke tatt test enda. skal egentlig ta til lørdag. men tror ikke jeg klarer og vente til da. har lyst å ta NÅ. har bestilt en digital på nette. og håper og få den i morgen eller torstag.

har ei jennt fra før og hun fikk jeg vont i brystene med en gang, det har jeg ikke nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Symtomene mine var som følger: oppblåst mage, gikk mye oftere på do... Ja, også kom ømme bryster ganske fort. Tenkte kanskje det var mye psykisk, siden jeg har så innmari lyst og lyttet noe voldsomt til kroppen. I tillegg er jeg skikkelig trøtt. Men jeg velger å tenke positivt, selvom jeg mistet i juni. Har bare hatt en menstruasjon i mellom.

Har ingen barn fra før, så dette er jeg spent på! Det SKAL gå bra! (overbeviser jeg meg selv med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det går helt sikkert bra. må bare tenke positivt. jeg skal krysse fingrene for deg.

men gi beskjed når du har testa deg da. er litt spent

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hei igjen!

Vet du hva?! Dette ble helt feil. Det viste seg at jeg ikke var gravid..... Skjønner ikke helt, fikk både positive og negative tester...men den 22 aug fikk jeg mensen igjen, akkurat da jeg skulle ha den! Ble litt paff, følte virkelig på meg. Noen flere som har hatt positive tester, for så å bli negative?

 

Men, men...nå er det EL tester som er kjøpt inn, så det er godt å vite at man alltid får en ny sjanse... Har veldig lyst på barn nå, har ingen fra før..... Og nå ligger alt til rette for et god grobunn!

 

Lykke til alle dere som har blitt gravide, håper jeg kan melde meg inn her igjen!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker deg lykke til på ferden. Personlig trodde jeg ikke det gikk an å først være "litt" gravid for så å teste negativt. Men hvis du har tatt nok tester så er det bare å prøve rundt neste EL, og håpe på det beste.

 

Lykke til!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...