pandabjørn Skrevet 13. august 2006 #1 Skrevet 13. august 2006 til å spare til bryllupet og hvor mye setter dere inn pr mnd?? jeg har lurt på å opprette en konto så vi kan spare litt før vi gifter oss juni 2008...vet at vi får middag m/drikke + lokalet av mine foreldre, men er jo masse andre utgifter også.....
Perlemor : ) Skrevet 13. august 2006 #2 Skrevet 13. august 2006 kjekt med egen bryllupskonto Vi sparer tilsammen 5000 kr i mnd. I løpet av 1 1/2 år blir det en del penger Anbefaler det på det sterkeste.
pandabjørn Skrevet 14. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 14. august 2006 Wow det var mye å spare i mnd vi har ikke regnet med å spare så mye pr mnd har ikke diskutert det med sambo ennå men er det ikke flere som sparer til bryllup hver mnd? siden det er bare et svar jeg har fått... kanskje ikke alle oppretter en konto men sparer for det?
Ella i farta Skrevet 14. august 2006 #4 Skrevet 14. august 2006 Vi sparer 500 kr hver mnd...det er egentlig for det meste for å "spe på" den store summen vi skal ut med i 2008. Har ikke muligheten til å spare noe særlig mer enn (har jo bhg, huslån osv og bare en inntekt) det før det blir "kjipere" og jeg synes det er litt lang tid å ha det kjipt:)
Ann-ch. Skrevet 14. august 2006 #5 Skrevet 14. august 2006 Vi skal gifte oss i sept. og bestemte datoen i jan/feb, så har ikke hatt så lang tid å spare på. Vi har satt av 1000-2000,- hver mnd. Har kjøpt endel ting underveis så ikke alt kommer på en gang. Har også endel på konto fra før som vi bruker av. Vi betaler alt selv så gjør det så enkelt som mulig,men samtidig minnerikt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå