Anonym bruker Skrevet 13. august 2006 #1 Skrevet 13. august 2006 jeg er da alene mor på 21 år og trenger seriøst lappen!!! siden jeg var 17 har jeg reist inn til statens vegvesen og prøvd ca 6-7 ganger og tatt den men har strøket hver gang... noen ganger har jeg mange feil andre ganger har jeg bare et par for mange feil... Men så var jeg hos logoped netopp og så fikk jeg bekreftelse på at jeg burde få ta den muntlig jeg skal da ta den muntlig 24 august:( Noen som har noen gode studie tips...som gjør at det virkelig setter seg.. jeg har lest boka mange ganger men blir alltid veldig sliten å ukonsentrert.. noen forslag jenter? tror jeg er anonym nå siden jeg røpte hvor mange ganger jeg har strøket
1-2-3 nå må det skje:-)) Skrevet 17. august 2006 #2 Skrevet 17. august 2006 Sett deg små mål av gangen. Les litt, legg bort boka. Ta ofte pauser Spør deg selv spørsmål om det du har lest, finnes vel oppgavebok. Les når det er stille rundt deg og du slapper av. Selv leser jeg best på kvelden, stille rom/senga. Les 1 kap. ta deg pasuse på 1/2 time. Da gjør du noe annet. Sett deg så ned og tenk over det du har lest, skriv gjerne ned på ark det du husker. Viktig å tenke på at dette greier jeg, oppmuntre seg selv, holde tidene du har satt av til å lese osv Dette greier du, du får skrive tilbake etter prøven! LYKKE TIL!!!!!!!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå