ஜBettyPஜ Skrevet 13. august 2006 #1 Skrevet 13. august 2006 Kan man droppe melka i Holle Hirsegrøt? Hvorfor skal vi helst ikke bruke Nestle maten? Har laget babymat selv og frosset den, men konsistensen ble totalt forandret etter tining. Gutten ville ikke spise den da. Brakk seg og laget masse morsome grimaser. Det var grønsaker med potet. Er det poteten som gjør det?
Kakebakesøte Skrevet 13. august 2006 #2 Skrevet 13. august 2006 Vet ikke svaret på det første. De har litt dårlig politikk, det som er grunne. Men jeg kjøper Nestle jeg da. Kan ikke gå rundt å tenke på hvordan alt blir laget, da tror jeg nesten ikke man kan kjøpe noe som helst til slutt... (sikkert mange som reagerer nå ) Har du varmet den opp etter opptiningen? Jeg lagde babymat med potet og det er en rar konsistens etter tining, men den blir normal når man varmer den opp (hos meg hvertfall)...
ஜBettyPஜ Skrevet 13. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 13. august 2006 Ok. Var redd det var noe galt med maten til Nestle jeg. Varmet maten i vannbad, men kanskje jeg bør varme den skikkelig i micro? Så den blir skikkelig varm, å vente til den blir passe.
Halloween-mamma Skrevet 13. august 2006 #4 Skrevet 13. august 2006 Ja, du kan droppe melken i hirsegrøten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå