Anonym bruker Skrevet 13. august 2006 #1 Skrevet 13. august 2006 Skal jeg fri til samboeren min, eller skal jeg ikke?! I såfall, hvordan?? Problemet er at jeg ikke aner hvordan han vil reagere! Jeg vet at han vil gifte seg med meg, men jeg vet ikke om HAN vil fri! =P Hjeeelp!
vilhababynå!! Skrevet 13. august 2006 #2 Skrevet 13. august 2006 Æsj, var jo ikke meningen å være anonym!
frida`s mamma Skrevet 13. august 2006 #3 Skrevet 13. august 2006 Er ikke lett Slik har jeg det også, vi har snakket om bryllup flere ganger, vi har funnet kirke og lokale, men han frir jo aldri. Har denne måneden vært ilag i 9 år. Vi får prøve å hjelpe hverandre med tips og råd
vilhababynå!! Skrevet 13. august 2006 #4 Skrevet 13. august 2006 Hehe, da er vi like langt, for jeg har INGEN anelse om hvordan jeg skal gjøre det! =P
frida`s mamma Skrevet 13. august 2006 #5 Skrevet 13. august 2006 Jeg lurte på om jeg skulle lage en romantisk middag den dagen vi har vært i lag i 9 år som er i slutten på mnd. Jeg vet at han vil dele livet med meg, men jeg blir allikevel litt sjelven med tanken på å spørre selv.
vilhababynå!! Skrevet 13. august 2006 #6 Skrevet 13. august 2006 Jeg har lurt litt på det jeg også, men det blir litt for tradisjonelt for min smak! =) Er nokså kresen jeg da =P
frida`s mamma Skrevet 13. august 2006 #7 Skrevet 13. august 2006 Det er liksom det som stopper meg litt også, har lyst til å gjøre det til en minnerik dag
vilhababynå!! Skrevet 13. august 2006 #8 Skrevet 13. august 2006 Sånn tenker jeg også.. Men fyttigrisen så vanskelig det er å komme på en flott måte å gjøre det på! Jeg vil jo at vi begge skal huske det for resten av livet!
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 14. august 2006 #10 Skrevet 14. august 2006 Dere har ikke mulighet for å gjøre det offentlig da. Dersom samboerne deres liker fotball så fri i pausa på kampen på fotballstadion feks...
vilhababynå!! Skrevet 16. august 2006 #14 Skrevet 16. august 2006 *dytt!!* Vær så snill? NOEN må vel ha en god idé?
Gjest Skrevet 16. august 2006 #15 Skrevet 16. august 2006 Den som venter på en mann må ofte vente lenge.... (vennlig hilsen "snart desperat".. ) Jeg stemmer for; gjør det og gjør det enkelt. Ingen fancy middag ute eller kanefart eller innleid orkester. Ved leggetid for eksempel, da er det ingen forstyrrende elementer rundt dere?
Maud Skrevet 17. august 2006 #16 Skrevet 17. august 2006 Jeg er enig med den forrige som svarte - ikke gjør det så vanskelig! Å gjøre det på hytta (hvis dere har en) er flott. Da kan dere mimre om frieriet hver gang dere er der etterpå. Eller hjemme i senga eller ved kjøkkenbordet. En enkel rose og spørsmålet. Frokost på senga og så fri? Offentlige frierier er virkelig ikke bra, synes jeg. Det å bli fridd til handler om deg og ham og da ville ikke jeg likt masse tilskuere.
Sjokoholikern Skrevet 17. august 2006 #17 Skrevet 17. august 2006 Jeg fikk det perfekte frieri av min sambo, kanskje dere kunne gjort noe lignende? her er min historie: Jeg hadde hatt en superdårlig dag og ville bare grine når sambo kom hjem fra jobb. men han overtalte meg til å gå en tur i parken, og det var kjempekoselig. når vi var halvveis stoppet vi opp ved en liten brygge, og han ville at vi skulle stå ytterst på brygga og kose =) (se for deg en fin liten innsjø i et skog-aktig område og litt lenger borte noen barn som mater svaner og ender...) der gikk han ned på kne med ringene opp mot meg, som på film! jeg fikk det rushet gjennom kroppen og nesten hoppet av glede! og resten av turen klarte jeg ikke slutte å smile. og bare som en liten finnish hadde han bestilt bord i toppen av en skyskraper, med utsikt over parken, og vi hadde en fantastisk kveld vi aldri kommer til å glemme =) Lykke til jenter, det blir nok perfekt uansett hvordan dere gjør det!
vilhababynå!! Skrevet 17. august 2006 #18 Skrevet 17. august 2006 Åh, så romantisk! =) Tusen takk for tipsene, skal nok klare å finne på noe lurt =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå