lana<3 Skrevet 13. august 2006 #1 Skrevet 13. august 2006 For en smerte, det går fra 0 til 1000 på smerteterskelen på ett par sekunder. Fikk det når jeg våknet opp igår morges, da hogg smerten i meg med engang jeg rørte på meg...mener ikke den vanlige lyskesmerten som er den ømme...men den er AKUTT supervond og jeg klarer ikke la være å hyle å skrike når det kommer... værsåsnill noen råd pleaaaaaase...vet at det tar to -tre uker før dette gir seg....bruker varmepute i våken tilstand, men den sklir av når jeg sover og er uansett kald når jeg våkner igjen...
milde Skrevet 13. august 2006 #3 Skrevet 13. august 2006 Hei!! Jeg har også fått igjen dette nå etter å vært bra i 2 mnd. Jeg går til en fysioterapeut som fikk tøyd den ut sist!
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 13. august 2006 #4 Skrevet 13. august 2006 Jeg fikk det plutselig jeg og..-begge beina.. og det viser seg å være bekkenløsninga som har satt i gang for fult..sa fysio.. legg på is. det bedøver litt;)
lana<3 Skrevet 13. august 2006 Forfatter #5 Skrevet 13. august 2006 ja jeg vet dt har med bekkenløsningen å gjøre, er fordi kroppen min ikke klarer å slapp av..prøvde is igår, da fikk jeg bare påfyll av en ny krampe...men varmeputen har vært med meg i hele dag...hadde det også for to mnd siden...men det var ikke så vondt da..nå kommer krampa først i lysken og så sprer det seg til hele høyresiden...skal forsiktig begynne å strekke med fysioteraputen på tirsdag, musklene må visst hvile 2-3 dager før man begynner på forsiktig strekking...men hver morgen blir jo et sant helvete nå framover..tenker på når man våkner og musklene er kalde...krampe med engang..og hyl hyl hyl...fikk en pinex forte på føden igår men vt ikke om man kan ta det hver dag akkurat heller...det virket iallefall helt fantastisk...
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 14. august 2006 #6 Skrevet 14. august 2006 Apropos smertestillende.. jeg har ikke turt å ta noen ting jeg.. finnes det noe vi kan ta som hjelper mot dette? det er jo helt j***** når det setter i gang.. Uff uff.. Men .. det sies at det er verdt det da når knøttene våre kommer ut;) Hold ut;) og god bedring!
lana<3 Skrevet 14. august 2006 Forfatter #7 Skrevet 14. august 2006 var hos legen idag, fikk en pakke pinex forte som jeg skal ta maksimum en gang i uka og da kun for å sove...leste i pakinigsvedlegget og der står det at det er ingen skader påvist hos foster...så idag skal jeg få sove...jiiiiiiipppppiiiii...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå