Gå til innhold

Er det mulig?


Thea født 16 mars

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg lurer på om det er mulig å oppdage at man er gravid fra så og si første dag? Er litt forvirret, for hadde første blødningsdag i siste mens den 3 juli. Den 19 juli hadde jeg ømme bryster og var kvalm. Jeg tok da graviditetstest den 21 juli som var positiv! Jeg vet det kan ta litt tid før graviditetstesten viser positiv og lurer derfor om det kanskje kan ha vært juni jeg har blitt gravid og ikke juli? Eller er det virkelig mulig å oppdage det så tidlig som jeg kanskje har gjort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror nesten jeg ville tatt en tur til legen. Har du tatt noen nye test nå? Er du hundre % sikker på at du er gravid? Høres for meg ut som om det må ha skjedd i juni.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått time hos legen i begynnelsen av september. Men timen ble beregnet ut fra første blødningsdag i siste mens, forklarte at jeg hadde testet positiv den 21 juli, men hun jeg snakket med kunne ikke si noe. Jeg er 100% sikker på at jeg er gravid, har fortsatt kvalme, ømme bryster og er mye trøtt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Eg hadde 1 blødningsdag i siste mens 1 juli. Eg fekk ein mistanke og var litt småkvalm. Men testa ikkje før den 29 på ikm dagen og den var positiv. Har alltid fått mistanke ei veke før ikm ca eller litt meir alle dei 4 gangane eg har testa positivt. Men ikkje so tidleg som du :o) Det er nå dei som har ein mens etter dei har blitt gravide. Håper du finner ut av det :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...