Gå til innhold

Noen som oss?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og mannen min har et kjempefint sexliv, variert og spennende.. Problemet mitt er at mannen min ikke vil ha munnsex! Det er ok at jeg suger ham, det elsker han, men han vil aldri slikke meg! :(

Ikke lukter det vondt der nede, smaker ikke vondt (litt syrlig, som visst skal være normalt), ikke er jeg skitten og jeg har ingen sykdommer.. Eksene mine har alltid elsket å slikke meg, men mannen min har kun gjort det 2 ganger i løpet av de årene vi har vært sammen.

Noen som har samme problem? Hva skal jeg gjøre!? Savner det så sinnsykt.. :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm, tja hva skal jeg si? Ikke alle menn liker å slikke..Hvis det er pga smaken så kanskje det hjelper med en smakstilsatt olje. De finnes jo i alle smaker og noen varmer..

Håper det ordner seg!

Skrevet

Har spurt ham to ganger (og begge gangene har han "svart" med å slikke meg.. Følte at han kun gjorde det fordi jeg spurte, og uansett så skal jeg vel ikke trenge å spørre ham hver gang!

Skrevet

Skal kjøpe sånn olje, kanskje det er det som må til.. :)

Skrevet

Du får spørre igjen, og forklare at du ikke vil at han skal gjøre fordi du spør, men av seg selv, og at om det er noe du kan gjøre for å gjøre det hele mer delikat for han, så gjør du gjerne det. Det kan jo hende han liker det, men at han er litt tilbakeholden på akkurat det området? :)

Skrevet

Takk for svar :)

Skal snakke med ham og forklare hvordan det hele føles for meg.

Skrevet

Hei !

Det er virkelig synd at han ikke vil slikke deg. Personlig elsker jeg å slikke. Spesielt hvis det er barbert. Så det er tipset til deg. Friser deg nedentil eller kansje la han gjøre det :-) Varme klutet og god tid, mye barberskum,,, Hmmm da tror jeg han vil prøvesmake litt.

Ellers er det viktig å si til oss gutta i klartekst hva du ønsker. Vi er dårlige på å ta hint. Forklar at du savner det og at det er viktig for deg.

Lykke til ! Hvis han fortsatt ikke vil får du sende han til meg så så skal jeg si han et par alvorsord :-)

Skrevet

Tusen takk for svar :) Kjempegøy å få en manns synspunkt!

Jeg er så og si alltid hårløs nedentil (brasiliansk voksing), så det kan han ikke si noe på. Jeg tror heller at det ligger noe i det at mannfolk ikke er flinke til å ta hint. :P

Nå tror jeg jammen meg at jeg skal ta meg en dusj og pynte meg litt, finne frem noe sexy undertøy og overraske ham når han kommer hjem.. ;)

Ha en fin kveld! :)

Skrevet

Mulig at mannen din har det som jeg og synes at hele greia med oralsex er litt 'nedverdigende'? Menn kan jo ha det sånn de også?!? Jeg får meg liksom ikke til å putte et annet menneskes kjønnsorgan i munnen, synes det er ydmykende og lite verdig. (Ja jeg er litt av en festkaramell i sengen.. hehe;)

Skrevet

Tror nok ikke han syns det er ydmykende for han har tent skikkelig de gangene han har gjort det..

Nå sitter jeg her, nydusja og føler meg ganske så sexy i svart/rødt undertøy med blonder på :)

Men, nå venter jeg ham hjem hvert øyeblikk, så jeg forsvinner i et par timer (håper jeg) ;)

Skrevet

Isåfall, lykke til, og kos deg :)

Skrevet

Nå har vi tilbrakt noen timer på soverommet, og GUD så fornøyde vi er! :) Jeg snakket med ham, og prøvde å forklare hvordan jeg hadde det, også forklarte han at han ikke likte å gjøre det fordi.. nå kommer det beste: han trodde ikke at han var noe flink til det!!

Hørt sånt sprøyt!? :P

Nå har han fått "øvd seg" og vi er begge strålende fornøyde med kveldens innsats. :)

Så herlig å ha det ute av verden, så herlig å slippe å bekymre meg, og ikke minst: så herlig å få bekrefta at mannen min er den samme tullballen som han var da jeg traff ham! :)

Tuuuusen takk for tips og råd, vet garantert hvem jeg skal spørre en annen gang! :)

Skrevet

Så bra dere fikk ordnet opp! :)

De gutta altså, de sitter jo også med tanker og komplekser og redsler for å ikke være bra nok de også, vi jentene må bare være flinkere å huske på at vi ikke har enerett på å føle oss mislykket på ene eller andre måten! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...