Gå til innhold

Nytt forum....


Pappa´n til Marie

Anbefalte innlegg

Har dere planer om å lage et nytt forum? Dette forumet er jo helt utdatert og gammeldags. Det finnes jo et hav av forskjellige typer forum som ikke koster skjorta men som har masse funksjoner....

 

Bare lurer lissom..... Dette forumet er jo blant de dårligste i Norge med tanke på utvikling......

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Søkemulighetene her er jo umulige..... Det går jo ikke an å holde oversikt over alle innleggene man har hatt.... Savner det og kunne sende private mld til andre... og det og kunne se hvem som er logget på... I andre forum vet man til enhver tid hvem som er moderatorer og når de er logget på.... Litt mer statistikk hadde vært moro.....

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig er jeg ganske så enig med deg. Men jeg liker denne måten dette forumet er på også veldig godt...

 

Det enkle er ofte det beste vettu:P hehe.. men de driver å gjør om litt nå hvis jeg ikke tar helt feil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er man her for å se hvem som er moderator, osv Hold deg til de andre forumene hvis du ikke er fornøyd her inne.

Syns det er deilig her inne pga man slipper både bilder, ikoner, bursdagsnedtellere osv.

Enkel og grei side, derfor holder jeg meg unna de andre forumene pga jeg syns de blir for mye glam på de. la oss ha dette forumet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slenger mye dritt om moderator her inne, men en ting skal vedkommende ha. Det er ikke folk som har skrevet over 1000 innlegg som får den rollen. Jeg liker ikke vitytes der moderatorene er tungt inne som brukere. Nå kan jeg seff ikke garantere at det ikke skjer her, men har fått inntrykket av at moderator er en uavhengig.

 

Jeg er og veldig glad for at dette forumet er så enkelt og fint. Det er mye mer oversiktlig å lese siste innlegg her enn på de andre som har fancy muligheter, og jeg har ikke behov for å vite hvor mange innlegg jeg har postet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må si meg enig med Doppler, er glad moderator tilsynelatende ikke er en aktiv bruker her inne. Kan syntes det blir litt "rart" på andre forum jeg er inne på.

 

Og takk dinbaby, som lar oss slippe alle smileyface, glitter, glam, nedtellere og masse stæsj i hvert innelgg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei Pappa'n til Marie!

Jeg velger å svare bare deg her jeg. Det ble litt mye annet nedover i denne lenken.

Vi driver og utvikler videre og hvis du melder deg som medlem på www.barnetmitt.com, da får du ganske mange flere funksjoner. Vi prøver det ut der nå før vi legger det ut full force på alle sitene. Bare kom med flere innspill etter at du har prøvd dette.

Ellers kommer vi snart med bedre søkemuligheter inne på sitene enten via Kvasir eller Google, vi har ikke bestemt oss helt ennå.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...