Gå til innhold

"TØRR UTFLOD", KLØE OG SVIE - HJELP!!!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har gått nå i over en uke minst med "tørr utflod" som jeg prøver å vaske vekk HELE tiden, bytter truser flere ganger om dagen, det klør og svir noe vanvittig!!! :(

 

Noen som har opplevd det samme? Jeg er i uke 33. Jeg våkner om natta av at jeg må ta "underlivsstellen" pga kløe og svie:(

Dette er vanvittig plagsomt og vondt:(

 

Noen tips?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres veldig ut som soppinfeksjon.. Jm sa at det var mange som hadde slitt med det i sommer, veldig varmt, vi svetter mye... Hør med legen om du ikke har hatt det før!

 

Har klødd litt her i gården også - særdeles ubehagelig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk:) Har hatt det før, men kan huske det annerledes.. Men jeg prøver å smøre på kremer og slikt, men hjelper ingenting.. Får vel bare prøve videre da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bytt trusek flere ganger om dagen, bruk bomull!, og gå gjerne uten om du går med skjørt eller kjole;) det hjelper!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja kjenner problemet, sikkert soppinfeksjon.

Kjøp Canesten, og pass på "god lufting", gå gjerne uten truse, eller bruk iallefall bomullstruser.

 

Vask med kaldtvann (soppen liker ikke kaldt miljø) og bruk Vivag(melkesyrebakterier) om natten,når du ikke bruker Canesten.

 

Skikkelig pes, har vært plaget hele svangerskapet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg betalte 120 kr for en kur.Hvis du skal ha salve i tillegg så koster den kansje rundt en hundrelapp,husker ikke helt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og for all del kutt ut den intense vaskinga den gjør alt mye verre!!! løp på apoteket etter en endagskur m canesten pluss et glass med vivag (melkesyretabletter som settes i skjeden.) Sett canestenen om kvelden og følg opp med en vivag-kur så er det nok borte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...