Gå til innhold

Så deppa av denne kroppen.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke hva jeg skal gjøre nå.la på meg 30 kg i sv.skapet,15 kg gikk av rett etter fødselen,siden det (2,5mnd siden) har jeg gått ned 5kg, 15kg igjen til der jeg vil være.magen henger over buksa,måtte handle klær på de store str i butikken,enda det minste der var ikke passelig:( mine egne klær passer ikke!jeg får en form for trening hver dag.som regel ved trilleturer,ellers sykler jeg eller tar en time med pilates,men detter er sjelden,for jeg får jo ikke tid til det med lillemor hos meg hele tiden.ser rundt meg hvor tynn mine søsken er,og venner osv.blir så jævlig deppa.spiser ganske sunt også.kun lørdager jeg kan kose meg med littegranne potetgull og brus.nå har jeg prøvd slankeinnpakkning to ganger og gått inn 38cm over hele kroppen tilsammen.til uka skal jeg prøve ultralyd og lymfedrenasje.skal visstnok være veldig bra for de som har født.er villig til å prøve alt!!!hadde det ikke vært for at jeg ammer,kunne jeg gått til mere dastiske metoder.jeg hater meg selv nå,og griner bare jeg ser meg selv i speilet..sorry dette var et jævlig deppeinnlegg!!!:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns ikke du skal være så veldig opptatt av det med kropp når det er så kort siden du fødte. Det er tross alt bare 2,5 mnd. Det jeg har hørt er at man bør regne ca. ett år før kroppen begynner å ligne sitt gamle jeg igjen. Jeg la på meg 34 kg i svangerskapet, de første 14 kg raste ganske fort av, men etter det så har det gått tregt. Nå 7 mnd. etter fødselen så har jeg gått ned tilsammen 21 kg. Jeg har ikke vært opptatt av å slanke meg i disse 7 mnd., og trening har jeg kunnet se langt etter. For meg så er det gullet som gjelder nå, og han kommer i første rekke. Får en del trim av å bære og fotfølge han også, for han er ganske aktiv om dagen:)

Vil nevne at før jeg ble gravid så var jeg tett inntil treningsnarkoman, trente daglig. Har alltid vært veldig kritisk til meg selv og kroppen min, så der skulle det ikke være ett gram for mye. Vekten min gikk fra 50 til 84, noe som var veldig tungt. Gikk utover både knær og føtter. Selv etter å ha kvittet meg med 21 kg så passer nesten ingen av klærne mine alikevel. Jeg har bestemt meg for at jeg skal ikke kjøpe meg noe nytt før jeg er fornøyd med vekten min igjen, så da har jeg noe å se fram til. Inntil videre så tar jeg det helt med ro, for kroppen min den får jeg "tilbake" med tiden, men denne tiden mens gullet er liten den får jeg aldri tilbake og den skal nytes:)

Skrevet

Svært svært få som er tilake i matchvekt så kort tid etter fødsel. Selv gikk jeg opp tjue kilo under svangerskap, og syv av disse forsvant med en gang, men resten begynte ikke å renne av før mini var ca fem mnd. Nå er han syv mnd og to uker, og det er bare et par kilo som mangler. Hadde jeg jobbet mer for det hadde de vært borte allerede. Har bare levd normalt sunt, og trent når jeg har hatt mulighet. Og du, ikke tenk at det tar for lang tid, for den tiden går så utrolig fort, og den er så mye mer verdt hvis den blir brukt på å nyte de gode stundene med babyen enn til å ergre seg over kroppen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...