Gå til innhold

hvordan finansierer dere bryllupet?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir jo en del penger, har dere spart eller har dere snille foreldre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

 

Jeg ble fridd til i dag, og vi har bestemt oss for å gifte oss i 2009 (Har en del andre planer vi skal gjennomføre først), men ved å gi beskjed til foreldre å svigers nå, kan de spare , og vi kan spare, så på den måten blir det vel penger til et bryllup

Skrevet

i utgangspunktet sparer vi penger så vi har til hele bryllupet selv. Men vi har fått noen hint om at mine foreldre og svigerforeldrene mine gjerne vil være med å betale. Så vi er veldig heltdige. Ingen selvfølge at foreldre skal spytte i penger i et bryllup. Vi setter forsatt av penger hver mnd til bryllupskontoen vår :)

Skrevet

Vi betaler alt selv, sparer det vi kan nå før dagen, og tar opp et lite lån på de kronene som mangler.

Skrevet

Hei!

 

Vi giftet oss 22 juli i år,dette bestemte vi oss for i januar i år... Bryllupet kostet oss ca 95 000 og ble holdt i Danmark... Vi betalte alt selv uten lån....

 

 

Skrevet

Vi sparer og så skal det ikke bli så dyrt (ca 30 000!) Men det vi ikke har i 2008 når vi gifter oss tar vi bare på "gullkortet". Skal også bruke det årets feriepenger på bryllupet. Forventer ingen foreldrehjelp, men mamman til sambo har indikert at vi får litt av dem

Skrevet

Bryllupet vårt blir delt i 3, hvor vi betaler 1/3 hver. Er kjempe takknemlig for det:) Det blir nok ca 30 000 på hver, tenker jeg!

Skrevet

vi får hele bryllupet av mine foreldre. betaler bare ringene og hotellet hvor vi tilbringer bryllupsnatten selv. der hvor jeg kommer fra er det fremdeles tradisjon at brudens foreldre betaler bryllupet, slik som de fikk sitt bryllup av mine besteforeldre. er veldig glad og takknemlig for det. slik får vi også råd til en finere bryllupsreise, så onsdagen etter bryllupet setter vi oss på flyet til new york og uken etter videre til hawaii :-)

Skrevet

vet ikke hvordan eller OM jeg blir gift, hehe, men jeg kommer helt klart til å betale det selv. Har 100 000 på konto allerede så jeg kunne ha brukt dem evt tar lån på huset og betaler gildet med.

 

 

Skrevet

Det synes jeg er frekt... Kan ikek forvente at de skal spytte inn, vi lever i 2006 på alle andre måter så hvorfor skal dette henge igjen fra gamle dager?

 

 

Skrevet

Vi har brukt egne midler.......

 

Fikk endel penger i gave som skal settes inn på en reisekonto!! Vi ha minner for de pengene....

 

 

Skrevet

Vi sparte og sparte, også ønsket vi oss penger i gave av foreldre (noe vi fikk) :o)

Skrevet

Vi har penger på konto, men har fått beskjed av svigers om at de skal hjelpe til å betale. Jeg har gitt beskjed om at det er så aboslutt ikke nødvendig, men de har bestemt seg. SÅ vi regner ikke med de pengene vi får, men får heller ta det som et pluss når den tid kommer...

Skrevet

Noen jeg kjenner ønsket seg penger i steden for gaver til bryllupet, fordi de hadde alt fra før..... brukte de pengene å finansiere det med..... så de fikk jo på en måte bryllupet i "gave" fra gjestene. Gjestene syntes også det var en fin måte å gjøre det på. Noen hadde selvsagt kjøpt gaver også, men det var opp til hver enkelt....

Skrevet

Mine og hans foreldre betaler alt, utenom ringene.. Setter utrolig stor pris på det!!! Da er dette selvfølgelig gaven fra dem!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...