Gå til innhold

Jeg er i uke 31 og kjenner jeg begynner å få litt "panikk" når det er flere som bare er et par uker mer enn meg som begynner "å føde" her!!!!


Cat78♥VerdensVakresteDatter♥

Anbefalte innlegg

Tenker på dere som har vært innlagt for kynnere, rier og åpning og sånn og som har fått stanset fødselen inntil videre. Men det virker jo som det er muligheter for fødsel innen ganske kort tid...

 

Kjenner jeg begynner å få litt sånn små-panikk. Ja på en god måte også da.

Det begynner liksom å gå opp for meg at jeg bare har 10 uker igjen og at jeg om noen få uker faktisk kan føde en frisk og velskapt baby selv....

 

Det er liksom en evighet til i mitt hode, men begynner jo å skjønne at det ikke er så lenge til..

 

Blir så spennende :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sånn hadde jeg det også, men slapp av! Jeg går her enda i uke 40 og det er ingen tegn til fødsel.... :o) Min jm har en teori om at dersom man ikke er helt klar vil man ikke føde heller.... noe psykologiske greier. Jeg går ikke god for teorien, for nå er jeg veldig klar, men føder jo ikke av den grunn!

Uansett, lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Cat

Skjønner godt hva du mener. Står for endel av disse innleggene selv, og har tenkt på alle dere andre midt oppi skremselspropagandaen vår, hehe... Bare vent og se, tenk om jeg går overtid i stedet. Blir i så fall mental overtid fra ca nå og til 42-43, haha...

 

Er litt ekle temaer til hvert trimester; vi slipper jo å tenke på SA/MA her da;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei ;)

ja ,jeg har begynt å få feelingen jeg og nå.. 7 uker igjen..wæe-- men det går nok bra.. pusler og småforbereder meg med litt vasking av tøy etc.. nå bare gleder jeg meg.. dettte er stort;)

 

Snart kommer babyen vår!!!!! HURRA;) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja altså jeg synes jo ikke det er skremselspropaganda da, det er vel mere det at det er en tankevekker.. At det faktisk ikke er så lenge igjen til babyen kommer!!

 

Men kjenner jeg får litt hjerteklapp når andre kommende oktobermammaer begynner å nesten-føde!!

 

Men tror ærligtalt ikke at du går over tiden da.. hehehe.. og håper ikke jeg gjør det heller :)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg innså vel egentlig ikke før jeg satt på sykehuset med rier og åpning at en eller annen dag i nærmeste framtid, så skal jeg faktisk føde en liten snuppe(eventuelt en liten pjokk,for å overraske oss enda mer) :P. Synes 7 uker er nææært, og nå når det faktisk kan skje mye tidligere enn det så blir jeg litt stressa. Jeg gleder meg jo såklart, men det kom så brått på - det er jo ingen som forventer no action så lenge før...

 

Skjønner godt hva du mener cat, synes det er helt uvirkelig at jeg er midt oppi det selv. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha ja skjønner godt at det kom brått på!! Synes liksom det har vært drøyt når september-jentene har begynt å føde, men satt virkelig morgenmelken i halsen i dag tidlig når jeg så at noen av oktober-jentene var nær å følge etter!!!!

 

Har 10 uker igjen, men kan ikke si annet enn at jeg gleder meg, og hadde vel ikke hatt noe i mot å føde noen uker for tidlig jeg heller.. men vil gjerne vente litt til da. Har termin 24. oktober, men i begynnelsen av oktober hadde vært fint :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har begynt å merke det der selv.. Starter på uke 35 i morgen! Uke 35 ALLEREDE, liksom!! Tiden har gått så fort, men samtidig så sakte hehe.. Men i går begynte jeg å skrive en liste over hva jeg skulle ha med meg på sykehuset, begynte så smått med denne berømte baggen, hehe! Og da ble det helt sånn "Oh my God, om et par uker så er jeg MAMMA!!!".. Jeg har jo hele tiden visst at denne tiden skulle komme, men nå er den rett rundt hjørnet her! Er morsomt, men samtidig veldig skummelt!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja den bagen ja.. Hørte du om han pappaen som måtte stresspakke bagen for kona si fordi fødselen plutselig starta?? Vel han løp rundt i huset i evigheter, mens kona satt og pusta og pesa i bilen. Når de kom til sykehuset hadde han kun klart å pakke ned 2 ting.. Høyhelte sko og en loff....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Flott å høre at det ikke bare er jeg som ikke heeeelt har innsett at jeg skal bli mamma før nå de siste dagene :o) Jeg pakket faktisk denne berømte bagen i starten av denne uken, etter at sambo har masa og masa på meg...(jeg synes det var aaaaaaaalt for tidlig å pakke den i uke32, det er jo enda 8 uker igjen.)

Men tror du vi tok den med oss når vi ilte til føden på torsdagskvelden? Neida. Vi skulle jo bare inn å sjekke at alt var bra, så skulle vi bli sendt hjem igjen - så den sto like fint pakka i gangen. Haha, typisk :D

 

Jeg har hele tia "sett for meg" at engang i slutten av september skulle tulla komme ut, men i bunn og grunn så er det jo beibien selv som avgjør når den vil ut - ikke mye vi kan gjøre :)

 

Har fått vogna i hus nå, tar meg selv i å stå å beundre den og bare glede meg til å trille vekk noen kilo etterhvert....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja her har far i huset allerede montert barnesete i bilen :)) Og vogna står klar på boden. Blir stas å trille tur ja, håper bare snøen lar vente på seg i år så vi får trillet litt uten snø først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...