Gå til innhold

ingen familie i byen, gruer meg til fødsel!!


OktoberPrins kom 20.10

Anbefalte innlegg

uff, har ikke tenkt så mye på det før nå, men hvor skal jeg gjøre av min lille tulle om det skjer midt på natten?? Tror hodet mitt kommer til å være vel så mye hos henne som på fødsel, jeg har jo gode venner, men det er slett ikke alle som kan ta over med levering i barnehage osv.. Noen gode råd? Gruer meg til de må gå hjem for kvelden også, kommer til å bli knust hvis hun blir lei seg! Selv om hun har det helt fint sammen med pappaen sin...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kommer sikkert til å gå fint med den lille jenta di. Men det er sikkert ikke så dumt å spørre venner nå og finne ut av hvem som kan komme og ta seg av henne når du skal på sykehuset. Det er helt sikkert noen som kan!

 

Lykke til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et lite tips mtp barselen bare. Her i kommunen tilbys vi å kunne reise rett hjem etter fødsel, dersom jm i kommunen stiller opp og tar "ansvaret" for oss. Jeg vil derfor rett hjem så raskt som overhode mulig og jm har sagt seg villig til å komme innom hver dag den første tiden (eller jeg kommer med den lille til henne).

Da er i hvertfall det "problemet" ute av verden, mener jeg, om det kan være en løsning for deg :o)

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...