Gå til innhold

Trenger hjelp,litt fort helst !!!


mamiLii-prinsen&lille frø

Anbefalte innlegg

Hei jenter ..

 

Jeg må bare spørre dere om en ting, som jeg håper dere kan hjelpe meg med; Inatt , eller til morran idag, våknet jeg og kjente at jeg var veldig våt mellom bena. Nesten som jeg hadde tisset på meg litt, men tenkte ikke mere over det. Og når jeg våknet på morran idag, hadde jeg noen stikkende smerter nederst i underlivet, foran ved bekkenet. Det var nesten konstante smerter som var der når jeg gikk. Varte ikke så lenge, kansje en halvtimes tid, men da begynte jeg å tenke på; "Hva om vannet gikk i natt?" Men jeg hadde vel merka om det hadde vært vannet og hadde vel hatt smerter lenger og mere intensivt da? Ikke noen smerter nå og babyen beveger seg normalt i magen, føles det ut som. Jeg er bare 18 år og førstegangs fødende, så lurer veldig på dette. Burde jeg kansje ringe føden og høre hva de sier? Spurte mamma'n min om hva det våte mellom bena kunne være og hun sa det kunne jo bare være svette, men det var da veldig mye svette.hehe.. Håper noen kan svare meg fort for dette er veldig viktig.

 

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingenting og bekymre seg om. Så lenge du kjenner liv og du ikke har noe vondter så skal du bare fortsette som før.

Det at det var litt vått kan være så meget, svette,litt urin, sæd.....

 

Lykke til:O)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det kan jo være svette og det kan være en skvett tiss... blir jo slappere i musklaturen...men det kan jo være fostervannet så ring føden og få en skjekk. det er det beste, bedre med en gang for mye

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jm sa til meg at man ikke trengte å få rier eller smerter fordi om vannet gikk så hvis jeg var deg ville jeg ringt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge det ikke kom mye vann og hun ikke lekker noe nå så trenger hun ikke å ringe. Får bare beskjed om å sette på seg et bind å se om det kommer noe for så å levere det bindet så de kan avgjøre om det er fostervann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...