Gå til innhold

der som er gravid i nesten3.mdr eller i 3.mnd

Anbefalte innlegg

Skrevet

tror dere det er mulig (med tanke på magen) å sjule at man er gravid helt til første ultralyd?eller til man er ca tre mdr på vei?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kommer vel ann på om du har fått mage eller hvor stor den er det.. og om du går med vide eller trange klær.

Skrevet

Ja, det er mulig! Kommer jo helt ann på kroppen din det. På noen syns det godt, på andre ikke i det hele tatt. Dessuten er det jo mye man kan skjule med store klær.

Hvordan det? :-)

Skrevet

Dette kommer jo ann på om du legger på deg eller ikke. Om du ikke legger på deg så skulle det gå ann å skjule den vil jeg tro.

Skrevet

ingen som kunne se på meg at jeg var gravid før jeg var nesten 6mnd på vei med første jenta mi....denne gangen var det ingen som så det før jeg var 4,5mnd men da fant de ut det for jeg ble sykemeldt pga. bekkenløsning.

Skrevet

vi har lurt litt på dette.er kankje gravid nå-ventet mens i går (vet at det er tidlig) og begge vil holde det sjult lenge-dersom vi klarer det da;o)

om fortelle det,ved å kopiere ultralyd bildene og sende til besteforeldrene (de kommende).men spørs om vi klarer å holde lykke for oss selv...og om magen ikke avslører oss-evt kvalmen..

hovedinnlegger

Skrevet

jeg har begynt på min 4.mnd nettopp (er 14+4) og med klær syns det ikke at jeg er gravid. egentlig ikke i bikini heller, for de som ikke vet at jeg er det. har lagt ut bilde av magen min nå (14+0) på mitt nick, for det er ikke før nå at jeg plutselig har fått en liten kul/litt utovermage:) Folk vokser jo forskjellig, men tror det skal gå bra, spes hvis d er din første.

Skrevet

Tusen takk for at dere er så snille at dere svarer:o) til tross for at jeg kanskje da hører til på 1.trimester

*hovedinnlegger*

Skrevet

første ul er jo først når en er 4 mnd på vei da... Og da har jo de fleste fått mage...

Men det variere fra person til person hvor tidlig d synes...

LYKKE TIL!!!

Skrevet

Det er helt individuelt! Men for min del har det ikke vært noe problem å skjule det frem til nå (er 17 uker), og skal på UL om tre dager. Bare krysse fingrene for at du ikke blir dårlig eller noe, da er det kanskje ikke så vanskelig å legge to og to sammen :-)

Skrevet

Jeg er 15 iker på vei og kan overhode ikke skjule at jeg er gravid! Det er veldig inviduellt.

Skrevet

Jada, det tror jeg er fullt mulig. Jeg fikk en liten mage da jeg var i min 20. uke, før det var det lite å skryte av :o)

Skrevet

Dette er veldig individuelt!! På meg var det få som så jeg var gravid før i uke 19. hadde gått ned mye i vekt og brukte vanlige klær. men etter dette,,,,,huff,,,,da har det gått av seg selv ; )))

Skrevet

jeg er 4 mnd på vei og ser bare feit ut!! Folk som ikke vet jeg er gravid kan ikke si med sikkerhet at jeg er det, ser bare ut som jeg har levd godt i sommer!! Jeg sa det med en gang jeg da... så de fleste har vist det lenge!!

Skrevet

hei hei :)

Jeg er 16 uker i dag og har absolutt ikke mulighet til å skjule at jeg er gravid. ser vel heller ut som at jeg er MYE lenger på vei enn jeg er.

Skrevet

Det skulle vel gå ganske greit vil jeg tro, men noen vil vel kanskje spekulere litt på om du er gravid. Folk rundt meg, på arbeid og privat hadde lurt litt før jeg fortalte om graviditeten...

Skrevet

jeg ble avslørt med mage da jeg var 5 uker på vei(måtte legge vekk alle buksene mine), og måtte spise hele tiden for å unngå kvalme. kvalmen tok desverre over , i dag er jeg 18 uker og alle ser at jeg er gravid. jeg har gått ned ivekt, ikke opp og er tynn fra før. regner med vekta har økt den siste mnd (kanskje 1 kg eller noe sånt)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...