strekkmerketrollet Skrevet 13. august 2006 #1 Skrevet 13. august 2006 I dag spiste tulla middag UTEN å brekke seg! Å hun gaper opp når skeia kommer!! Har slitt såååå lenge med å venne henne til middag... hun har rett å slett NEKTA å spise det! Nå prøvde jeg 4mnd grønnsakspurre å blanda litt MME oppi så det ble litt mer rennende... DET gjorde susen (hun er 6mnd) Andre som har/har hatt samme problemet??
Anonym ;) Skrevet 13. august 2006 #2 Skrevet 13. august 2006 ........gjett om ;/ Tøtta mi synes hverken smaken var god, eller at konsistensen/klumpene var spiselige....... Hadde spiseproblemer helt til en dag jeg var i Sverige, og så at jøss, for et utvalg dem har da.... Her hadde dem nesten 10 forskjellige sorter bare for 4mnd...... Pluss at dem har skikkelig middagsmat på glass for 5mnd, noe som ikke finnes i Midt-Norge i det hele tatt...... Pluss at dem har en hel haug med andre smaker for både 6mnd og 8mnd... Så jeg har vært i Sverige hver 14. dag store deler av dette året og kjøpt inn mat... Og når prisene på toppen av det hele er langt billigere enn i Norge, blir jo reisa gratis også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå