Dubbe Skrevet 13. august 2006 #1 Skrevet 13. august 2006 For en helt FANTASTISK dag det var!! Sov over hos forloveren min, fikk vel ikke sovnet ordentlig før 03.30..og opp igjen 08.00. Hadde god frokost, og satt med hår-ruller i håret. Så var det rett til frisørsalongen hennes, hvor vi brukte god tid.. Ble så utrolig fornøyd med håret! Reiste ned til hotellet, stelte oss og sminket oss der. Så begynte nervene og omsider komme. Dæven, fra markens og opp til domkirken, så tror e faktisk at e glemte å puste.. ble helt nummen i beina!! Alt gikk greit, og ungene gledet seg til å være brudespike og brudesvenn. Visste ikke om e skulle smile eller grine litt, var utrolig følsomt og gå opp det kirkegolvet. Men, når jeg så Håkon, da ble jeg rolig. "Hallelujah" ble fremført, og da fikk jeg frysninger langt nede i tåa. Hun var så utrolig flink hun tremenningen min!!!! Vi ble ferdige, og alle gratulerte oss etterpå. Begynte da å bli stiv i maska, p.g.a all smilingen, hehe Fotograferingen begynner: Dæven døtte, han fotografen var kjempeflink!! Litt problemer med brudesvennen (av og til ekstremt mamma-dalt), men fikk ett bilde av han. Brudesjenta var strålende happy, alt var bare moro! Tok bilder ved kirken, torvet, grønnsakshandelen, og faktisk, på en Cafè!! Syntes at bilder nede ved stranden er utrolig mye brukt opp egentlig, ville ha noe som reflekterte oss . Så, gikk vi ned på hotellet, ALle hadde samlet seg nede ved trappen, hvor vi da kom ned. Åh, så fantastisk!!! Middagen var helt nydelig, alt gikk på skinner. Talen jeg husker best, er den til min mann. Utrolig morsom, og veldig rørende!!! E holdt også tale, litt uformelt, ved kaffien. Da kom tårene! Bandet var utrolig bra, og vi spilte god musikk. I og med at vi giftet oss tidlig på dagen, så var vi klar for senga da klokka var ett. Når vi kom opp på rommet, så hadde ett vennepar av oss fiksa champagne, og roseblader var strødd rundt hele rommet og på badet! Åh, så heldige vi er!!!!! Gled dere jenter!!! Og, ikke bli for fokusert på om dagen skal gå sånn eller sånn. Det blir tatt på sparket, på en sånn dag er det DERE som står i fokus, og det blir bra uansett!!!
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 13. august 2006 #2 Skrevet 13. august 2006 Det høres ut som dere hadde en utrolig flott dag!! Så bra da Gratulerer masse som kone og mann
Ann-ch. Skrevet 13. august 2006 #3 Skrevet 13. august 2006 Gratulerer så mye som ektepar. Håper dere blir lykkelige:-) Gleder med til min dag,men begynner å få bryllupsnerver....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå