Thea og Erle Skrevet 13. august 2006 #1 Skrevet 13. august 2006 Endelig så var du her.Eller det er i morgen. Men men da er jeg ikke helt alene her. Vi må ta en fest for deg i morgen her inne. VELKOMMEN nå er det klart for siste ferd i graviditeten. Tre ganger hurra : HURRA HURRA HURRA!!!!!!
Thea og Erle Skrevet 13. august 2006 Forfatter #2 Skrevet 13. august 2006 Velkommen igjen. Ikke mange timene til nå. Hi hi...
Thea og Erle Skrevet 13. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 13. august 2006 Denne må jo være på topp når du kommer!!!!!!
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 14. august 2006 #4 Skrevet 14. august 2006 Tusen takk : ) Nå er jeg endelig her.. Dette er jo kjempeskummelt jo !!! Bare 12 uker igjen.. woooooææææ : ) Var barndåp for lillebror i går, nå er jeg storesøster og gudmor for han..
Thea og Erle Skrevet 14. august 2006 Forfatter #5 Skrevet 14. august 2006 Der var du ja. Jo det er litt skummelt. Han blir snart onkel han da- broren din. Morsomt med så ung onkel. Det kommer de til å få mye gøy av. Det er litt sånn skummelt her inne. De fleste er jo fødeklare. Uæææ
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå