Gå til innhold

Forslag til vals?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelp!

Er det noen der ute som har noen forslag på sanger som vi kan danse vals til? Takknemlig for svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Vi brukte melodien som spilles til filmen Hjorte jegeren... Nå husker jeg ikke hva den heter, men vi syntes den var litt mer oss (fordi vi hadde hørt den før) enn tradisjonelle valser (som vi ikke har noe forhold til). Vi likte det og syntes det ble veldig bra da :o)

Skrevet

Sliter med det sammen - treng den rette melodien. Skulle liksom lære av svigers i helga, men det blei jo berre tull. Får ein del pes for at vi ikkje skal ha trekkspel eller felemusikk (eg synest det er forferdeleg og VIL ikkje ha det), "for det er jo så fint". Men det er vel nokon som må lære at det ikkje er anten trekkspel eller"dunk-dunk" musikk - men utruleg masse i mellom!!!!!!!!!!! Litt irritert""""

Vi har leig DJ - og han speler jo det vi vil ha. Men vi må finne den rette sangen. Snakka om å finne sangen og lære oss å danse til den (kanskje gjere litt show ut av det slik at gubben slepp å danse så lenge....)

Lurer litt på: Tir'na Noir eller The Water is wide..

Andre gode og seriøse forslag??

Gifter oss 09.09 og byrjer å få knapt med tid.....

Skrevet

Hos oss stod det mellom drops of jupiter med Train eller Youre so vain med Carly Simon. Vi valgte den siste, og det ble skikkelig gøy. Laget litt show (bare litt, da) og alle synes det var kult å ikke ta en vanlig vals som ingen egentlig har noe forhold til.

Angrer ikke et sekund.

Skrevet

3 nøtter til askepott!!!!!! Den er så nydelig. Perfekt vals takt.........

Vi tenkte å ha denne og danse galant og flott, så i slutten av dansen skal vi legge inn "fugledansen" og danse til denne for å lage det litt humoristisk. Dette passer perfekt for vår personliheter. Jeg er en drømmer og romantisk. Askepottsangen passer til min personlighet. Samboeren min er humoristisk og vil ha det enkelt. Fuglesangen passer ham

Skrevet

Vi skal danse til " This waltz" med Leonard Cohen!

Skrevet

Takk for forslag. Jeg synes også sangen til tre nøtter til askepott er nydelig. Men hvor får jeg tak i den? Har sjekket litt,men ikke lett. Noe sted den kan lastes ned? Og hva heter den?

Skrevet

http://dreihaselnuessefueraschenbroedel.de/

gå til musik - Thomas D's wunderschõne Produktion - litt ned på sida står det "Ihr kõnnt sie hier herunterlaten" - gå inn der og så får dykk ein versjon av temamusikken til askepott!!!!!!

Har sjølv lagra den den derifrå og skal ha den til bryllupsvalsen - kjempefin:-) at fell på plass til slutt:-)

Skrevet

Vi var ikke så glade i den valsen som går litt fort, husker ikke hva den heter, men vi valgte engelsk vals. Den er mye mere flytende, og mye penere å se på. Veldig enkel å danse. Til det valgte vi "If you dont know me by now", og den er bare helt nyyyydelig å danse etter!

Skrevet

Vi skal også danse til Take this waltz med Leonarhd Cohen. :)

Skrevet

Kult, vi danset også til Take This Waltz med Leonard Cohen da vi giftet oss ifjor. Alle syns den passet perfekt! Forresten, soundtracket til Hjortejegeren heter Cavatina. Den er nyyydelig!

Skrevet

Har sagt det her inne mange ganger, men Come away with me med Norah Jones og Moon river med Henry Mancini er bege nydelige sanger, perfekte til aa danse brudevalsen til! Lykke til Ann-ch.!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...