Gå til innhold

hvilket regntøy for 2 åringer er best i test?

Anbefalte innlegg

Sønnen min skal begynne i barnehage nå snart - og jeg ønsker å kjøpe et nytt regntøysett til ham - men hvilket er best i test??

Prisen bryr jeg meg ikke om - det som er viktig er at han er tørr! Glad for at dere som svarer vil dele deres erfaringer med meg :)

Fortsetter under...

I følge ei venninne (som sikkert har lest Foreldre og Barn) ble regntøyet til Reflex best i år. I fjor ble det slaktet............... Lindex sitt kom på 2. i år tror jeg. I fjor var det KappAhl sitt som vant. Jeg kjøpte det. Billig og bra:-) Ingen vits i å kjøpe Abeco sitt dyre iallefall. Vi har det også, og det er ikke bedre enn d billige fra Kapp Ahl.

H&M best i test i fjor. Kom høyt opp i år også.

Like godt som best i test vinneren i år utenom at når det ble slitt var det ikke like vanntett lenger....

Har H&M sitt til ungene, og er strålende fornøyd. Lett og behagelig å ha på. Utrolig bevegelighet i de.

Mitt råd er H&M sitt. Uten tvil :-)

Har 3 sett, og skal kjøpe det samme i år også..... de vokser jså fort disse ungene...

Hei du over her! :)

Jeg kjøpte nettopp H&Ms regnetøy til vår 2-åring. Jeg var på utkikk etter den modellen som gjorde det bra på fjorårets test, og ut fra bildet på:

http://pub.tv2.no/nettavisen/hjelperdeg/article448382.ece

er det denne jeg har kjøpt. (du kan se bilde av de forskjellige regntøyene nederst på linken)

Jeg så igrunnen ikke noe annet regntøy enn dette, har H&M flere modeller? Den modellen som er testet nå i år er vel en annen enn den fra forrige test?

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...