Gå til innhold

hvilket regntøy for 2 åringer er best i test?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen min skal begynne i barnehage nå snart - og jeg ønsker å kjøpe et nytt regntøysett til ham - men hvilket er best i test??

Prisen bryr jeg meg ikke om - det som er viktig er at han er tørr! Glad for at dere som svarer vil dele deres erfaringer med meg :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I følge ei venninne (som sikkert har lest Foreldre og Barn) ble regntøyet til Reflex best i år. I fjor ble det slaktet............... Lindex sitt kom på 2. i år tror jeg. I fjor var det KappAhl sitt som vant. Jeg kjøpte det. Billig og bra:-) Ingen vits i å kjøpe Abeco sitt dyre iallefall. Vi har det også, og det er ikke bedre enn d billige fra Kapp Ahl.

Skrevet

H&M best i test i fjor. Kom høyt opp i år også.

Like godt som best i test vinneren i år utenom at når det ble slitt var det ikke like vanntett lenger....

Har H&M sitt til ungene, og er strålende fornøyd. Lett og behagelig å ha på. Utrolig bevegelighet i de.

Mitt råd er H&M sitt. Uten tvil :-)

Har 3 sett, og skal kjøpe det samme i år også..... de vokser jså fort disse ungene...

Skrevet

Hei du over her! :)

Jeg kjøpte nettopp H&Ms regnetøy til vår 2-åring. Jeg var på utkikk etter den modellen som gjorde det bra på fjorårets test, og ut fra bildet på:

http://pub.tv2.no/nettavisen/hjelperdeg/article448382.ece

er det denne jeg har kjøpt. (du kan se bilde av de forskjellige regntøyene nederst på linken)

Jeg så igrunnen ikke noe annet regntøy enn dette, har H&M flere modeller? Den modellen som er testet nå i år er vel en annen enn den fra forrige test?

Skrevet

Jeg har kjøpt Reflex sitt,hadde det i fjor og var veldig fornøyd ;-)

Skrevet

Reflex sitt var best i test i år. Koster bare 299 også.

Skrevet

Jeg hadde den tynneste regntøyet til reflex i fjor, og kjøpte det igjen i år. De i barnehagen var veldig fornøyd med det og sa at jenta mi var den eneste som var helt tørr når det var skikkelig regnvær!

Skrevet

Vi har kjøpt Reflex sitt igjen, brukte det i fjor også. Veldig fornøyd!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...