Gå til innhold

Raping etter måltider

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lille Linea sovner nesten alltid ved puppen til sin mors store glede, og fordi hun sover vil jeg gjerne unngå å rape henne. De første dagene prøvde jeg å rape henne, men det endte i stedet med at hun ble lysvåken og at hun gulpet. Gulpinga skjedde nok fordi hun ble lagt i en annen stilling for raskt etter måltidet. Så nå har jeg droppet rapinga og så langt ser det jo ut til at hun ikke plages med noe særlige luftsmerter, så da bør det vel egentlig være unødvendig å forsøke å fremkalle en rap? Noen ganger ser jeg at det trengs midtveis i måltidet og da løfter jeg henne selvfølgelig opp på skulderen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vekket ikke gullet for å få henne til å rape. Fikk beskjed om at hvis hun sovnet ved puppen skulle jeg bare legge henne, hun trengte ikke å rape.

Skrevet

ikke nødvendig å vekke får at barna ska rap nei, iallefall hvis dem ikke har noen luftproblemer.

Skrevet

Når Nemi sovner ved puppen så bare stryker jeg henne over ryggen så kommer rapen etterhvert. Trenger ikke nødvendigvis å ligge over skulderen for å rape har jeg funnet ut.

Dessuten er det ikke alltid hun raper alikevel så jeg legger henne direkte i senga.

Skrevet

Har merkt også at det styret med rapinga er ikke så viktig. i begynnelsen fikk jeg henne til å rape etter hvärt måltid noe som medförte at hun ble lysvåken og begynte gråte etter en stund som om hun hadde luft i magen..?

nå sovner hun med flaska eller puppen og jeg gidder ikke begynne å rape henne for hun sover så fint nå og ikke noe gråt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...