Gå til innhold

noretta,er du her eller?


Gjest

Anbefalte innlegg

heisann.

må få høre hva legen sier i morgen da,om kløen din.har tenkt så det knakte på det,men finner ingen gode råd.sikkert ikke "lite" irriterende å ha det.offamei...

skifta nick som du ser.føler meg ikke høygravid,å ikke fikk jeg meg til å skrive lavgravid heller,hehe...men litt skifte måtte jeg jo gjøre(ikke akkurat oppfinnsom)

har merka "nedpress" eller hva det nå er i helga.kynnerne er også tatt seg opp,men jeg tar det hele med et smil.ikke mange dagene igjen,så di får bare herje så mye di vil.så jm hadde skrevet nedpress,og sykehuset sa jo bekkenløsning,så hvem vet hva det er? samma det,jeg har fått det til gangs.kroppen en uggen,så det er vel en form for prosess til den store dagen...slapp unna halsbrann i natt.jett om jeg ble glad.fikk mange gode råd,og skal ha di i minne.værste natta noensinne det der.håper du slipper unna det du også.med tvillingene hadde jeg det hele tiden,og satt med dyne under hodet i flere måneder for å få sove.ikke noe jeg vil ha igjen nei.nå skal jeg snart rydde her.trengs gitt.varmt og elendig ute,så jeg holder meg inne noen timer til..phæs....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så dette innlegget først nå... Blinde meg;)

Er spent jeg også... Håper ikke det er noe farlig... Skal høre med han om han klarer å finne ut åssen baby ligger for nå begynner jeg virkelig å bli nysgjerrig!!! Tror du jeg hadde kjent "spark" mot ribbeina om han lå i seteleie?? Kjenner liksom innimellom sånn rulling på ribbeina...

Bra du slapp halsbrannen! Det fikk jeg da etter jeg snakka med deg i går kveld! Er det ikke typisk??;) Når på onsdag skal du til sykehuset? Og hva skal de sjekke da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan jo være noe du reagerer på.at du har allergi eller noe.håper det ikke er noe muffens iværtfall.di skal klare kjenne om han ligger i hode eller seteleie.hvis ikke bør di skifte yrke.....tror han ligger i hodeleie.jeg kjenner jo bena på høyre side.av og til oppe mot ribbeina.men som regel er det rundt navlen jeg kjenner di.han er så lat,og lager ikke mye liv.bare perioder.

hehe,fikk du halsbrann?? vi to altså...så rart vi sliter med det samme,nesten hele tiden,hehehe..skriver du noe,ja så kan jeg garantere å få det noen dager etterpå.å nå du?? håper du leste rådene jeg fikk,for der sto det mye lurt.

skal være der 13.30,så vi reiser vel 10.

er samme regla som sist.sjekker vekst,modning osv.men jeg måtte ha i bakhodet om å bli lagt inn siden jeg nå går nedover i vekt.di satte vel igang hvis det var nødvendig,men jeg tar det med en klype salt jeg.har nemlig tenkt meg hjem å feire bursdag jeg,hehe...men akupunktur får di ikke sette flere ganger.merker mer press og slikt,så jeg er spent om det er forandring i sikte,eller bare som før.hadde jo vært gøy å få knærtn på sin egen bursdag,men håper han har tenkt å lage sin egen dato..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja håper at han finner ut åssen han ligger og at den kløen ikke er noe farlig...!

Når har du bursdag igjen??? Vet du har sagt det før men har da klart å glemme datoen..:/ Å, det blir spennende for deg! Må si jeg kommer til å bli litt misunnelig om du får se gutten din allerede! Men han kan jo godt bli et par uker til i magen din:) Uansett hva som skjer så er du jo i uke 35 til onsdag!! :)

Ja, vi to altså! Tror vi må slutte å skrive til hverandre!;) Hihihi:) Neida, da hadde det blitt kjedelig på BIM! Blir spennende å se hvem som føder først og om den andre tar etter da og!?!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

si jeg har bestemt at han skal finne det ut,hehe... skal da vel klare å kjenne om det er hodet eller rompa som er ned.bare still krav du.

hehe,jeg har bursdag onsdag..blir en kinderegg dag,med sykehustur,bursdag,og uke skifte.er spent ja,hva di finner ut.men i går trodde jeg at det ble tidlig tur.hadde fryktelig vondt.men jeg la meg å tenkte at det går over,noe det gjorde.jeg tenker jeg går over termin,med min flax..men skulle han komme er det helt ok.er like langt snart som da jentene kom,så jeg tar ting med ro.

hva søren skulle jeg gjort her inne hvis jeg ikke hadde kunnet "sutre" til deg da mener du??hahaha...men jeg syns det er en smule komisk at vi virkelig får samme plagene,med noen dagers mellomrom.lo godt da jeg leste om halsbrannen du fikk,heheeee....

ja,kanskje vi føder likt? det hadde vært enda mer morro!! men da blir det vanskelig å gi deg beskjed,siden mannen ikke er inne på tastatur og data.kan ikke koble seg på nette engang!! skal gi han et lynkurs tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg faktisk også lurt på.. Åssen sakl jeg gi deg beskjed om noe skjer??!! Har bare data hjemme... Men han her er flink med data så får vel si til han at han skal gi deg beskjed! Nei, det er godt vi kan "sutre" til hverandre!

Så du har bursdag til onsdag!! :) Det blir virkelig en spennende dag for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg legger vel inn et hysterisk rop til deg om det setter igang hjemme.hvis noe blir gjort onsdag,så må jeg få andre til å gjøre det,eller noe i den duren.men jeg tror ikke noe bllir gjort da.så lenge han er i bevegelse,og ikke er enda mindre i vekst,gjør di vel ikke en dritt.men blir jeg lagt inn SKAL jeg ha bringa datan opp dit.garantert!!

er pyton å være innlagt over lengre tid.blir spennende ja,men tror jeg får hjem igjen.men har jo tenkt alternativt i tilfelle.skal vaske klær og utstyr frem til da,så får vi se.har mere vondt nå enn for noen dager siden,så hehe,alt kan skje..fikk beskjed av jm å synge ut hvis jeg fikk blodlignende utflod.jaja,det har jeg aldri sett noe til med di andre heller,så jeg "leter" ikke nå heller.hehe

har sånn "forventninger" i magen i dag.skjønner ikke det.så rart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det må du gjøre i såfall! Men du får vente å se ann onsdag. Han har det sikkert helt fint!:) Da må jeg dra på jobb nå jeg da... Snakkes i morra!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...