Gå til innhold

Bare svetter jeg voldsomt eller tisser jeg på meg??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Dette virker litt dumt, men jeg sliter med å alltid være klam, om ikke bløt, i trusa. Lurer på om jeg svetter eller tisser på meg uten at jeg oppdager det? I morges våknet jeg med at jeg sendte ut en stråle...huff!! Det var akkurat som en gutt. hehe... Vel, jeg våknet ihvertfall av det, og det er jo godt. Håper jeg ikke er alene om dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har svettet noe voldsomt i de siste ukene. eller for såvidt stort sett hele sommeren. er ofte vått i trusa. trodde tidligere at det var fostervannet som hadde gått, men var heldigvis ikke det da.. men hvis det kommer som en stråle så er det nok urin. kan sikkert være en blanding av svette og urin det som kommer i trusa.. mange som kan bli litt slappe i muskulaturen i urinrøret..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har ofte lurt på det samme.. hehe.. omtrent hver gang jeg våkner om natta er jeg klam og fuktig mellom bena. helt ned til knea... tror nok det bare er svette, hadde det vært tiss, hadde vel senga vært våt også.. det at trusa er våt, er nok utflod tenker jeg. ganske ubehagelig dette. godt det er fler av oss som svetter, og utfloderer:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok helt vanlig, både at man svetter som bare juling mellom beina, og at man kan dryppe litt, spesielt om morgenen hvis de presser på blæren. Jeg har vært kjempeklam hele sommeren, og har fått en hyggelig soppinfeksjon i premie! Jm sa at det var MANGE gravide som hadde slitt med det i sommer, alt blir så varmt og tett:)

 

Husk å trene bekkenbunnsmusklene!! Tenk at du trekker opp alt det innvendige, hold 6-8 sek og slipp rolig ut igjen! Bekkentilt er også en god øvelse, ligg på ryggen med bøyde knær. Hold knærne så samlet som du klarer, og hev/skyt hoftene rett opp mot taket, og senk rolig ned igjen!

Kan love deg at du får mye igjen for det etterpå også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...