Gå til innhold

hva skal jeg gjøre nå da??


Gjest

Anbefalte innlegg

så var det denne slimproppen igjen da...... en venninne av meg har nettopp fått baby, og ho så aldri slimproppen sin, mens jeg har sett min i flere dager nå... tror jeg... kan den bruke flere dager på å gå? noen som vet?? hvis det er slimproppen som går, skjønner jeg ikke hvordan det er mulig å ikke se den!! jeg hadde GU her om dagen, og etter det hadde jeg brun utflod, ble litt bekymra for det, og ringte føden, dette var helt normalt sa de. men selvfølgelig etter jeg hadde ringt kom det en slimklump itillegg.. var dette slimproppen da tro..? når jeg var på do istad datt det ut en brun klump til. er det fortsatt slimproppen?

redd for å ringe føden igjen, vil jo ikke være masete heller. føler meg super teit når jeg ringer. tror dere at de registrerer hver gang jeg ringer? hehe, har ringt dem 3 ganger den siste mnd.. men jeg er jo så usikker hele tiden, og er jo redd det skal være no galt med den lille.

 

noen som vet litt om slimproppen, eller om et sted jeg kan lese om den? eller skal jeg ringe føden nok en gang?

 

klem:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan nok være den ja!

Har ei venninne som har fødsel rett rundt hjørnet, som spurte meg om den her om dagen. Og da leste jeg i en bok at når den går så kan fødsel skje innen 12 dager..

Venninna mi fikk beskjed av sin jordmor at det kunne skje noe fra dagen den gikk og en uke frem.. Men det er sikkert individuelt..

 

Er hvertfall et godt tegn på at fødsel er underveis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har to fødsler bak meg, og har aldri opplevd at hverken slimproppen har gått, vannet har gått ( det har blitt tatt under fødsel) eller tegningsblødning først!

 

Så dette er vel veldig individuelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ut som slimproppen, ja --- men det kan ennå gå mange dager til fødsel. Sist jeg fødte begynte det med litt blod og deler av slimproppen ca 8 dager før jeg fødte. Tror det varierer veldig hvor lang eller kort tid det tar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åhh... det er så deilig å ha dere her, jenter:) så slipper sånne usikre som meg å ringe hysterisk ned på føden hver gang det er noe jeg lurer på.. tusen takk for svar! akkurat sånne svar jeg ville ha:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...